ANG ULTRALYD BILDER

Pontus

Gift med forumet
Det er en ting jeg lurer veldig på....
jeg har hørt....at de ikke skal ligge i sollys og sånn for da vil bilde bleke og bli ødelagt....

Men..kan man scanne bilde for å få det på dataen ?? [:)] jeg kunne tenkt meg å fått de INN på dataen[8D] ute å "ta bilde av bilde"[:)]

Hvordan behandler dere UL bildene ???[:)]

har hørt noe lignend jeg også.. et av mine ble ødelagt når det lå på stuebordet..

jeg hadde de sammen med papirene mine jeg, og så festet jeg de i album når ungen var født..
tok bilde av bilde når jeg la de inn på dataen, ble fine de[:)]

her ble mine ødelagt av og ligge i en plast mappe i en skuff. ikke prøvd og legge de inn på daten.

ORIGINAL: Zera

har hørt noe lignend jeg også.. et av mine ble ødelagt når det lå på stuebordet..

jeg hadde de sammen med papirene mine jeg, og så festet jeg de i album når ungen var født..
tok bilde av bilde når jeg la de inn på dataen, ble fine de[:)]

Jeg har mine gjemt unna selv...er livredde for de....

jeg er ikke noe fornøyd med kamera mitt, så jeg syns bildene blir så dårlige[&o]

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

jeg scannet de .   gikk fint det.  så har jeg de på ekstern hardisk msom skal i bankboks[:D]

heldige deg....jeg er sååå redd de skal bli ødelagt[&o]

Har på følelsen av at de går i oppløsning uansett hva man gjør.
Scann dem, så vil du klare å beholde dem..

jeg har de i en mappe i skapet som aldri røres... men vurderer om jeg skal scanne de[;)]

Har så mange bilder så de er litt rundt omkring, noen i album, noen i nattbordskuffa, noen i en boks på kjøleskapet[8D] De er helt fine, men har vel ikke vært utsatt for sollys[:)]

Har ulytralyd bilde av sambo som er 21 år, ikke ødelagt på noe vis, men det har bare lagt i en skuff hos svigermor da.[:)]

sterktlys i kopimaskinen kan ødelegge de. det samme kan laminering. de tåler ikke varme. har du mange så prøv med ett først.

ORIGINAL: turbo trash

sterktlys i kopimaskinen kan ødelegge de. det samme kan laminering. de tåler ikke varme. har du mange så prøv med ett først.

er dette jeg er redd for..at scanneren skal ødelegge...har ikke mange....er lissom spes uke på hvert bilde[&o]

jeg har bare min i en rull i en kopp, skygget fra sollys og alt, pluss noen i album.

For all del hva du gjør IKKE laminer dem, hørn non som har gjort det tidligere og det er visst ikke lurt [8D]

Jeg har skannet mange ul-bilder, ingen av de har blitt ødelagt. Sambo var så snill å laminere første ul-bilde av lillebror, fra uke 8/9, DÉT gikk ikke bra. Hadde jeg visst han planla å gjøre det hadde han aldri fått lov. Hadde bare ett bilde og. Nei det var ikke så innmari mye å se, men hadde allikevel vært gøy å ha.

ORIGINAL: BenedicteOgSpira

jeg har bare min i en rull i en kopp, skygget fra sollys og alt, pluss noen i album.

For all del hva du gjør IKKE laminer dem, hørn non som har gjort det tidligere og det er visst ikke lurt [8D]

nei..det tørr jeg IKKE[8D]

jeg har sånne fine tynne "folie" plastlommer...som jeg har et og et bilde i...kjøpt i hobbybutikk...de er kjekke[:D]

De er scannet og puttet i den eksterne hardisken, og originalene ligger i babyboka til Lillemor [:)]

Back
Topp