ang ull på barna

Babyx7

Forumet er livet
Er det bare meg som ikke har et eneste plagg i ull til ungene mine??????

Hverken jeg eller gubben har noen gang likt ull[:)]

Jeg har ull til sønnen min.
Har du prøvd Nøstebarn sine ullklær? de er helt fantastiske.
Lillegutt har ikke klaget hittil.

vi har ikke ull bodyer o.l men vi har hjemmestrikka ull-utedress[:)]

Erik bruker kun ull innerst mot kroppen fra sen august til mai/juni [8D]
Så går det i ulldresser under vinterklærne også!
Vi elsker ull, holder han varm og tørr..

Har aldri brukt ullbody og ull longs. Har brukt ullgensere og ullbukser fra han var 6 månder, men har brukt en del flese også.

Vi har noen bodyer og kommer nok til å kjøpe endel før vinteren[:D]

Må ha ull om vinteren ja. Redd de skal fryse. [8D]

Her går det i ull innerst på kroppen ja,det er det beste!Han er også veldig varm av seg,og blir fort klam,så da holder han seg i det minste tørr.
Det ull-undertøyet man får kjøpt nå er jo bare så bra,det er jo tynnere og mykere enn mye bomull![:)]

Her er det masse ull, og i bhg vil de helst at barna er kledd i ull fra topp til tå, det innerste laget da.[;)]

Guttene mine må ha ull om vinteren. Janus ullklær er veldig behagelige og klør ikke.
Først tar jeg på de et lag med ulltøy, så en tynn fleecedress også til slutt; vinterdressen som
er vanntett. Da vet jeg at de har det tørt og varmt[;)]

ORIGINAL: :: Sinnataggen ::

Jeg har ikke noen ullklær til gutta mine, både jeg og gutta har allergi - blir rødprikket på hele kroppen og klør sinnsykt. Legen kom frem til at både jeg og eldstemann har allergi, så da antar jeg det er d samme med minstemann....

Men så ett program på tv for noen dager siden, der viste de at lag på lag med klær holdt mennesket varmt, da luften mellom plaggene ble en slags isolasjon..... ;)

sånn med de tre største her. Men prøver nå på minsta...Ser bra ut foreløpig[;)]

beste som finnes er  ull. her bruker alle det

jeg har aldri måtta hatt ull på ungen min hver dag.. har det på de kaldeste dagene bare... vanlig klær når hun er inne på barnehagen også hadde hun en ulldress i fjor som hun hadde under dressen når de var ute.. ulvangsokker hver dag da[:)] hvordan det blir i år får tiden vise[:D] men jeg må ikke ha ull på ungen hver dag nei...
også hadde hun en strikket bukse og genser, som det sikkert blir etterhvert i år også[:)]

Ull innerst er regelen, men jeg har barn som holder på å dø av varme av det.. Så vi har brukt det lite bortsett fra hvsi vi skal være ute hele dagen, dra på skitur, skutertur e.l. 

Når småen var bitteliten brukte han nesten kun ull .. Hadde alltid ullbody og strømpebukse..
Idag hadde han faktisk også ull.. Jeg elsker janus sine ullprodukter![:D] OG jeg syns det er veldig greit at det puster og ikke blir sånn vått som annet plagg blir.

Back
Topp