Ang. ukas bilder

SnillestePappa

Forelsket i forumet
jeg prøvde å lete etter tidligere avstemninger av ukas bilde her.

Hva skjer med avstemningene etterhvert, blir de slettet?

Har vi noen steder hvor ukas bilde vinnere samles?

Er det noe i veien for å lage en oversikt over uka vinnerer, uke for uke?

Både tråden hvor du legger ut bilde er borte, og avstemningen er borte

Jeg er klar om det, og jeg vet hvordan jeg kan finne gamle tråder.
Men disse blir borte.

Er det noen som vet svaret på dette da. Noen må vell vite hvor de blir av.

hvis du trykker på den pilen der det står "vis alle innlegg" (under "merk forumet som lest" ) og bla ned til "vis tråder jeg har deltatt i" så finner du alle trådene du har skrevet i fra du meldte deg inn på bv[:D] der e nok de trådene du leiter etter hvis du har skrevet ett innlegge i de[:D]

ORIGINAL: ¤@ngel224¤

hvis du trykker på den pilen der det står "vis alle innlegg" (under "merk forumet som lest" ) og bla ned til "vis tråder jeg har deltatt i" så finner du alle trådene du har skrevet i fra du meldte deg inn på bv[:D] der e nok de trådene du leiter etter hvis du har skrevet ett innlegge i de[:D]

Joda ukas bilder ligger der, men avstemningene er borte

Avstemingen for denne uka lå der, men hvor er de andre eldre avstemningene blitt av.

Jeg får spørre igjen, Er det noen som vet hvor avstemningene som har vært blir av.

Er det virkelig ingen som vet dette?

tipper på at de er slettet... uansett hadde det ikke vært mye igjen i trådene da folk oftest sletter bildene sine rimlig kjapt[8|]

Det lurer igrunnen jeg også på. Skal velge nytt tema, og har jo ikke lyst til å velge noe som akkurat har vært.. Og ettersom jeg aldri har vært med på detta her inne før, så aner jeg jo ikke hva som var de siste temaene..

Back
Topp