Ang ukas bilde..?

Ju9ta

Forumet er livet
Kan vi ikke ha en max grense på str på bildet???
Noen her bruker å legge inn så svæææære bilder,at d blir lixom ikke så "lett" å se hele bildet+ at d tar en evighet noen ganger å få lasta opp bildet og...

Uenig eller enig??

ORIGINAL: Trudelillelutt

Helt enig. Denne uka var det jo bare helt voldsomt hvor store enkelte bilder er... Syns mann kan bruke standard str å imageshack for messageboard eller e-mail...

Jaa,mener d  jeg oxo...
Er jo ikke no vanskeli med imageshack heller,når man først setter seg inn i d...

ORIGINAL: Nesing

Signerer denne! Jeg gidder nesten ikke vente på at enkelte bilder lastes opp, dessuten ser jeg dem ikke skikkelig heller når de er så store. [:)][;)]

Signerer.... [:)]

Så enig, så enig.. men de bildene som ble så stor var slike små som jeg måtte åpne i nytt vindu og så sette inn... Og jeg klarte ikke å få dem mindre... [&:] Men lurte på en ting til med ukens bilde... Er ikke alle som skriver hvem dem har stemt på....  ???

ORIGINAL: barehege

Så enig, så enig.. men de bildene som ble så stor var slike små som jeg måtte åpne i nytt vindu og så sette inn... Og jeg klarte ikke å få dem mindre... [&:] Men lurte på en ting til med ukens bilde... Er ikke alle som skriver hvem dem har stemt på....  ???

skyldig..skal fortee meg innogtortellehvemjeg stemmer på.....

sorry....[8|]

Så enig, så enig.. men de bildene som ble så stor var slike små som jeg måtte åpne i nytt vindu og så sette inn... Og jeg klarte ikke å få dem mindre... [&:] 

Enig jeg også. men må vi skrive? Ikke fått med meg det jeg... [;)]

Nei.. :) Må ikke, jeg fikk bare så lyst å slenge på deres kommentarer under bildene... [;)]

Jupp jupp, syns godt vi kunne ha max størrelse på bildene. [:)]

uhm..føler meg litt truffet her hehe..! Jeg visste ikke at bildet ble så stort. Hadde aldri lagt inn bildet hadde jeg visst det ble så stort! Sorry! Skal fixe det til neste gang[;)]

Back
Topp