Ang. Ukas bilde..

Bellie

Glad i forumet
Noen som kan lage avstemming for meg i dag?? Vi er innlagt på sykehuset så jeg har kun nett på telefonen desverre...

Pretty pleaaase [;)]

Har desverer aldri gjort det...
Men sykehuset?
Går det bra?

Jeg kan gjøre det i kveld etter ungene har lagt seg. [:)]
Men hvorfor på sykehuset ja? (nysgjerrig jeg??? JA..)

Supert Laila:) du er en knupp!!

Lillesnupp sliter sånn med å puste, så hun har fått litt ventolin, men ingen effekt enda, så de vil ha henne til observasjon... Ett eller annet virus som har satt seg på lungene :( kjeeeerdelig her!!

ORIGINAL: Sneva

Lillesnupp sliter sånn med å puste, så hun har fått litt ventolin, men ingen effekt enda, så de vil ha henne til observasjon... Ett eller annet virus som har satt seg på lungene :( kjeeeerdelig her!!

Huff da, stakkar lille. Håper det blir bedre for henne snart da, og at de finner noe som hjelper henne til å få puste skikkelig igjen. Vet hvor fælt det er med tett unge...
Klem.

Huff stakkar!
Ja, skjønner at det er kjedelig på sykehuset ja!
Dere har vel enerom med tv? Får ta et serie maraton :P

ORIGINAL: vinterkyss

Huff stakkar!
Ja, skjønner at det er kjedelig på sykehuset ja!
Dere har vel enerom med tv? Får ta et serie maraton :P

Vi er på et firerrom, bare observasjon enda... Men har tv heldigvis:) men ikke no å se på jooo... Kresen jeg[8D]

Da er det vel RS-viruset som har ramma dere også. Vi var på sykehuset for ca en mnd siden, da fikk Kristian adrenalin med maske hver 3.time. Har aldri vært så mange barn som har vært ramma av RS-viruset som i år.

Lykke til!!!

ORIGINAL: marlang83

Da er det vel RS-viruset som har ramma dere også. Vi var på sykehuset for ca en mnd siden, da fikk Kristian adrenalin med maske hver 3.time. Har aldri vært så mange barn som har vært ramma av RS-viruset som i år.

Lykke til!!!

Ja, det er RS-viruset her også ja..
Skikkelig pyton..
Tok det lang tid før det ga seg til Kristian da?
Vil at hu skal bli frisk no!! :)

God bedring til snuppa, får håpe dere kan dra hjem om ikke alt for lenge..

Back
Topp