Ang Tripp Trapp stoler

Årolilja

Forumet er livet
Dere som har erfaring med dem fra før: Hvor praktiske er de? Og vet dere om andre stoler som kan være like praktiske?

Jeg har ikke lyst på tripp trapp stol, men heller den som man "bretter" og så kommer hun ned på gulvnivå og får et bord foran seg hun kan spise/leke på. Og så er det hjul på den så jeg kan kjøre hun dit jeg vil. Men når hun vokser til blir jo denne stolen for liten og jeg må kjøpe ny, hvis da det beste alternativet er tripp trapp stol har jeg jo bare utsatt det og brukt ekstra penger[&:] 

Jeg har også lyst på en sånn stol som du beskriver! Har et vagt minne om en som ble en slags gyngestol på den ene siden, og hadde hjul på den andre, pluss at den kunne settes opp til bordet! Men vi har neppe plass til verken den eller tripp trapp ennå... så det blir vel en sånn henge på bordkanten variant her, og så tripp trapp når vi får større kjøkken...!

Forresten, ift hvor praktiske tripp trapp stoler er, så er det vel en grunn til at barnehager bruker dem mer eller mindre over hele fjøla... [:)]

Jeg hadde den andre varianten du beskriver, til Robin. Kjempefin inntil to årsalderen, men da blir den for liten.
Vi arvet en tripp trapp stol da han ble 2,5 år. Så jeg anbefaler deg tripp trapp stolen, jeg var ihvertfall ikke i tvil om hva jeg ville ha denne gangen. Har tenkt å kjøpe sånt lekebord med hjul på til Pernille etterhvert, for noen av pengene hun fikk -gosh hun fikk 4000 kr , også skal jeg kjøpe trille (har ikke plass til barnevogna i båten) som man kan legge ned ryggen helt med.

Den med gyngestolen på, Ava, hadde jeg som liten, men tror ikke den finnes lenger [8|]

Tripp trapp anbefaler jeg! da vokser de fint med den! også er det lett å klatre opp på den selv når de blir så store!

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Tripp trapp anbefaler jeg! da vokser de fint med den! også er det lett å klatre opp på den selv når de blir så store!

Sign! De er kjempefine! Mini bruker sin fortsatt [;)]

Vet dere når de kan begynne å sitte på vanlige stoler? Er to års alderen for tidlig?

ORIGINAL: Årolilja

Vet dere når de kan begynne å sitte på vanlige stoler? Er to års alderen for tidlig?

Tiny klarer det nå, hvis han sitter på knærne, men han sitter jo mye mer behagelig på tripp trappen sin da. Mini sitter også litt lavt på en vanlig stol.

ORIGINAL: Mini Mus

Tiny klarer det nå, hvis han sitter på knærne, men han sitter jo mye mer behagelig på tripp trappen sin da. Mini sitter også litt lavt på en vanlig stol.

Thea vil gjerne sitte på stor stol... men hun når ikke helt opp til bordet så det blir mye mer klin også må hun ha mer hjelp til alt. så tripp trappen er best å sitte på for henne!

En vanlig kjøkkenstol liksom??
Robin er fortsatt for liten egentlig (rekker ikke skikkelig opp), derfor jeg gjerne skulle hatt tripp trapp stol til han [;)]

okay....takk alle sammen! Føler at jeg (også før jeg spurte) taper kampen mot tripp trapp solen siden den er så praktisk...hmmm vil ikke ha for den er så støøøøggg, men er praktisk og bedre for Jenny da. Og da sitter hun ordentlig...Viktigere det egentlig[:D][8D]

okay....takk alle sammen! Føler at jeg (også før jeg spurte) taper kampen mot tripp trapp solen siden den er så praktisk...hmmm vil ikke ha for den er så støøøøggg, men er praktisk og bedre for Jenny da. Og da sitter hun ordentlig...Viktigere det egentlig[:D][8D]

He he.. neida den er bare søt her den står inntil spisebordet vårt.

Neida, trenger ikke være stygg [:)] (Syntes jeg da..) Fikk Stokke tripp trapp til dåpen. I fargen Valnøtt (mørk brun) med beige pute, også er det skinstropp i lysebrun hvor det står Stokke tripp trapp. Fått masse skryt allerede hvor fin den er [:)] (bruker den ikke enda altså- men den står fremme)

ORIGINAL: Annies*Leona

Den kan bli finere hvis du maler den i en fresh farge vettu! En eller annen som sklir inn i resten av stilen deres.

Hilsen oppussingsguruen [8D]

Stokke har mange freshe kombinasjoner [:)]
På denne siden kan man "komponere" stolen sin [:)]
http://www.stokke.com/ttproduct.asp?p=TrippTrappFR&la=NO&na=UK&div=C

ORIGINAL: Overrasket83

ORIGINAL: Annies*Leona

Den kan bli finere hvis du maler den i en fresh farge vettu! En eller annen som sklir inn i resten av stilen deres.

Hilsen oppussingsguruen [8D]

Stokke har mange freshe kombinasjoner [:)]
På denne siden kan man "komponere" stolen sin [:)]
http://www.stokke.com/ttproduct.asp?p=TrippTrappFR&la=NO&na=UK&div=C

jeg går inn å tar en titt[:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

He he.. neida den er bare søt her den står inntil spisebordet vårt.

også får du den i mange forskjellige farger med puter i forskjellige farger!! [;)]

Hmm den er jo lik alle andre tripp trapp stoler. Jeg får lete litt, må jo finnes noe!

Hvor mye koster de med pute og "babysete"?

muligens en liten avsporing, men, jeg har så veldig lyst på en sånn stol jeg (hvis jeg får fram bildet). Kan bare brukes til 36mnd ca står det...mente jeg hadde lest et annet sted at man kunne bruke de lengre men, og kan brukes fra nå av, fordi man kan legge den ned som en "seng".
Men, vi har tripp trapp-stol (og den er grei nok den altså), så det blir nok ikke noe kjøp....[:(]

hehe vi har sett på dem, romskip stolene kaller vi dem! Ganske dyr, over 3000,- i sverige!

Back
Topp