Ang. trening og div..

Spent24

Betatt av forumet
Dere som trener, trener dere som dere gjorde før dere ble gravide?
OG har dere vært på kontroll etter fødselen?
- ville dere ha trent om dere ikke hadde vært på den kontrollen?
- og hva med , hadde dere gjort det?

Jeg har nemlig ikke fått kommet meg på kontroll, da vi flyttet 1 uke etter at B var født..
Spurte et legekontor her jeg bor nå, om jeg kunne fått tatt en kontroll der, men
fikk beskjed om at da fikk jeg dra til fastlegen min i Oslo.. (altså 1,5 time unna).
Har nå endelig fått byttet fastlege (endelig ble det ledig i nærheten), men byttet går ikke
igjennom før 1. mars..

Dette ble litt langt, takk for at du gadd å lese [:)]

Kjennes kroppen grei ut så hadde jeg nok bare prøvd å trene, kroppen sier nok fra om det er noe galt. Samme med sengekosen, prøv, du merker nok fort om noe ikke er som det skal [:)]

Jeg begynte å trene da jeg var ferdig med de 6 ukene. Var til kontrollen da jeg var 8uker etter fødsel.

Jeg trente til jeg var 5mnd på vei, og etter det ble det bare pilates en gang i uken til jeg tok oppigjen treningen 6uker etter fødsel.
Begynte litt forsiktig og er nå oppe i ca samme treningssystem som før graviditeten. (har ikke samme kondisen, men satser på den kommer tilbake etterhvert)

Jeg har nemlig veldig lyst til begynne med litt trening iallfall...
Greit å få vekk litt av denne "flapp flapp" magen [;)]

Jeg trente ikke før jeg ble gravid, gikk idrettslinja, men var ferdig der får 3 år siden, siden har jeg ikke trena.
Nå trener jeg 30min hver dag med 30 days shred[:)]
Jeg var på kontoll da snuppa var 7uker, alt hadde grodd å så fint ut, men var litt hard på ene sida hvor jeg hadde sydd ennå, det er fortsatt litt ømt å hardt.
Vi har prøvd å ha sex, men det var litt tørt der ennå [:D]
Det går seg vel til[:)]

Du kan nok fint begynne med litt trening [:D]

ORIGINAL: *L2*

Jeg trente ikke før jeg ble gravid, gikk idrettslinja, men var ferdig der får 3 år siden, siden har jeg ikke trena.
Nå trener jeg 30min hver dag med 30 days shred[:)]
Jeg var på kontoll da snuppa var 7uker, alt hadde grodd å så fint ut, men var litt hard på ene sida hvor jeg hadde sydd ennå, det er fortsatt litt ømt å hardt.
Vi har prøvd å ha sex, men det var litt tørt der ennå [:D]
Det går seg vel til[:)]

Du kan nok fint begynne med litt trening [:D]

Jeg ble klipt, og klippet gikk opp etter 4 dager [&:]
Kjenner det er hardt rundt arret der, og ømt.. Men ikke direkte vondt..
Begynner å bli litt utålmodig her, og har veldig lyst til å begynne med saker og ting[;)]

[:D]Jeg hadde både trent og hatt sengekos FØR kontrollen av meg selv [:D]
Trener som før ja

Jeg var på kontroll... Men det eneste som ble sjekket var blodtrykket mitt, også lurte han på om jeg hadde det bra. Fikk også resept på prevensjon...... Så ingen nærmere sjekk her. Har trent og "kost" siden 6 uker etter fødselen.

(Men har også skiftet fastlege, og skal be om å bli sjekket nærmere. Må bare vente til jeg gidder......) [:)]

Back
Topp