ang tran

LadyMom

Gift med forumet
Når den er åpnet skal den jo stå i kjøleskapet. Jeg har en sånn liten sprøye som jeg gir han fra. Så kom jeg plutselig på å tenke at vi må jo varme opp melken om den har stått i kjøleskapet... bør ikke tranen være så kald? Og evnt hvorfor?

jeg måler opp tranen og lar den stå litt i romtemperatur før han får den [:)]

Det er ikke noe farlig å gi det kaldt - melka smaker best varm, det er eneste grunn til å varme. Husker at vi varmet vitaminene på sykehuset, og de sa at det var fordi han var vant til varm drikke. Jeg gir vitaminer og tran kaldt nå (innbiller meg at tranen smaker enda mer høgg om den varmes)

Har lest at man bør gi den litt i romtemp. men ga d-vit dråper kalde.
Nå gir jeg snap-off trankapsler i stedet og de står i romtemp.

hva er snap-off trankapsler??

ORIGINAL: awenka

hva er snap-off trankapsler??

Det er vitaminboks fra Lifeline, de samme som lager Gravid-vitaminene og Amme-vitaminene.. de 4stk i dagsdosepose vet du. Heter Barn 0+
og er et omega 3 kosttilskudd.
Inneholder: Fiskeolje, omega3, EPA, DHA og d-vitamin.
En dagsdose er 2 kapsler som man bare klipper/biter/klikker av tuten på og trykker ut innholdet i munn.
Jeg har hittil bare testet en om dagen, men begynner med 2 om dagen nå ettersom det har gått så bra.

Jeg gir henne før amming og da har hun ikke gulpet opp noe. Har den stående på bordet foran meg sånn at jeg husker det... er liksom bare i kjøleskapet når ho sover og da glemmer jeg ofte hele tranen [8D]

http://www.lifelinecare.no/65/71/kosttilskudd/barn-0.html
Jeg syns disse er innmari kjekke ihvertfall.

da kan jeg altså fortsette å gi den kald da... han bare elsker det. Ikke kan jeg fatte det! Spyr jo netsen bare av lukta! [&:]

ORIGINAL: ladylovelylux

da kan jeg altså fortsette å gi den kald da... han bare elsker det. Ikke kan jeg fatte det! Spyr jo netsen bare av lukta! [&:]

Smaksløkene er neppe ferdig utviklet [8D]

Jeg kan bare være så ærlig å si at jeg ikke viste den skulle stå kaldt etter den er åpnet...
Så jeg har hatt den stående på kjøkkenbenken [8|]
Håper ikke det er noe farlig viss den står der, er vell bare at den holder seg best i kjøleskap??? [8|]
*springer å får den i kjøleskapet*

Jeg har gitt litt tran rett fra kjøleskapet, men ho liker det virkelig ikke så jeg lurer på å kjøpe d dråper i stedet. For det har kommet opp igjen og det lukter pyton..[&:]

Back
Topp