Ang Top model og plus size

Mamma til 2

Glad i forumet
Han fotograf mannen til Mia Gundersen kommenterte hun ene jenta som plus size model... eh javel?
Hun bruker str 36 i klær. Hva med oss som er 42, 44 og 46 feks? Hva er vi da viss 36 er plus size? Fleskeberg plus xxxxxxxxl model?

Ikke rart det finnes spiseforstyrrelser. Herregud sier bare jeg.

for en dust!

Hehe[:D] Godt sagt Christine [:D][:D][:D]
Menne... Nå er det sånn ihvertfall her at jeg ikke direkte sammenlikner meg med modeller for personlig er jeg av den oppfatning at de mangler en del både her og der..[:D] Dessuten så er det sånn at de fleste av oss aldeles ikke ser ut som modeller,og takk og lov for det[;)] Så kan han Marcel bare si hva han vil for meg[;)]

Sammenligner meg ikke med modeller jeg heller for jeg ser laaangt ifra ut som en[:D] Men irriterer meg at han sa det uansett. Men han virker litt spesi hele mannen da[;)]

Syns bare det er ikke så rart at folk utvikler spiseforstyrrelser osv eller dårlige selvtillit viss en tynn, sunn og frisk jente kategorisere som plus size på tv. Er jo sikkert veeeldig mange ungjenter osv som ser på.

ORIGINAL: Christine...

Sammenligner meg ikke med modeller jeg heller for jeg ser laaangt ifra ut som en[:D] Men irriterer meg at han sa det uansett. Men han virker litt spesi hele mannen da[;)]

Bra du ikke gjør det da[:)] Tipper du ser helt normal frisk og sunn ut jeg,og det er det viktigste sant[;)]? Jeg tipper nok at han nok kan være litt spesi ja[:)] Hvordan skal jeg si det... Men er jo ikke hvem som helst som kunne hatt det yrket han har heller om du skjønner...?[:)] Men vi er alle forskjellig,og takk for det[;)]
(Herregd,jeg begynner seriøst å høres ut som mamman min.......[&:])

...det er nå motebransjen som er skrudd og ikke Marcel alene.

Det at str. 36 er plus size for supermodeller tenkte jeg ikke var noe nytt.
Jeg er str. 36. Jeg vil si jeg er tynn, men modelltynn er jeg heldigvis ikke[;)]

Han skulle ha utdypet det litt mer da synes jeg... Klærne som modeller må ha på seg under photoshoots ol. kommer i forskjellige størrelser og de største størrelsene de tar frem er i ca den størrelsen. Derfor han kaller det plus size. Tror ikke det var meningen å si at hun var feit.

Jo det stemmer sikkert det. Tror nok det er langt inn i fremtiden før catwalk klærne er i str 44 feks[:D]

ORIGINAL: Frøken Stjert

...det er nå motebransjen som er skrudd og ikke Marcel alene. Det at str. 36 er plus size for supermodeller tenkte jeg ikke var noe nytt.
Jeg er str. 36. Jeg vil si jeg er tynn, men modelltynn er jeg heldigvis ikke[;)]

Han skulle ha utdypet det litt mer da synes jeg... Klærne som modeller må ha på seg under photoshoots ol. kommer i forskjellige størrelser og de største størrelsene de tar frem er i ca den størrelsen. Derfor han kaller det plus size. Tror ikke det var meningen å si at hun var feit.

Det jeg skulle fram til å,men fant ikke de rette ordene[;)]

hmmm...da lurer jeg hva han mener kona si er! - og spes var!!!!

ORIGINAL: TITTIN72

He, he ja[;)]

Haha, dette tenkte jeg også! Turte bare ikke skrive det[:D] Godt du kom meg i forkjøpet så jeg bare kunne slenge meg på[8D]

ORIGINAL: Rosa termos

Haha, dette tenkte jeg også! Turte bare ikke skrive det[:D] Godt du kom meg i forkjøpet så jeg bare kunne slenge meg på[8D]

Selv om en fotograf jobber i et yrke hvor 36 er kategorisert som plus size så betyr det ikke nødvendigvis at han personlig tiltrekkes av slike tynne jenter. Det er bare det motehusene vil ha på catwalken og på bilder... desverre.

Han sa jo også at hun var formfull og flott om jeg ikke husker feil...

ORIGINAL: Frøken Stjert

ORIGINAL: Rosa termos

Selv om en fotograf jobber i et yrke hvor 36 er kategorisert som plus size så betyr det ikke nødvendigvis at han personlig tiltrekkes av slike tynne jenter. Det er bare det motehusene vil ha på catwalken og på bilder... desverre.

Han sa jo også at hun var formfull og flott om jeg ikke husker feil...

så ikke programmet - men måtte bare slenge en kommentar inn [&:] - sorry!

ORIGINAL: Sylvia80

Hm.. Nå har jeg da endelig kommet meg inn i 38 da... Men skulle likt å vite hva de ville kalt meg for noe.. med mine 154 cm på strømpelesten..?

Jeg tror nok han ville syntes vi var hobbiter begge to [:D] jeg er enda lavere enn deg, og ca. samme størrelse.
Korte som småbarn og xxxl? [8D] Ikke modellmateriale hvertfall.

Det er noe sykt med hele bransjen. Modell = se syk ut. Jeg mener virkelig at noen av de jentene ser direkte syke ut. Det kan bare ikke være sunt. Hun jenta er helt sikkert "plus size" i forhold til dem, men det er jo ikke henne det er noe feil med. Men så lenge alle synes idealet er å være tynn, så blir det vel slik da [:'(]
(Spør du meg skulle hele bransjen være lagt ned om de ikke kan drive den annerledes.)

enig med deg! Tragisk[:@] kan da ikke kalle noen som bruker 36 + size... er oe feil noe sted da, i mine øyne er str 36 lite!!! Helt på trynet

Back
Topp