Ang time-out...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Når begynner man med det?
Og hva når man ikke har en trapp?

Skal jeg investere i en krakk som kan stå i gangen?

Du kan jo bare legge et lite teppe på et bestemt sted i leiligheten din,så er dette den faste plasser..For tror det er viktig at de har et sted som er time-out stedet..

Jeg begynte når Noah var rett før 2 år..

ORIGINAL: Madde34

Du kan jo bare legge et lite teppe på et bestemt sted i leiligheten din,så er dette den faste plasser..For tror det er viktig at de har et sted som er time-out stedet..

da passer det å begynne når vi har flyttet da.. for jeg tror det kan være på sin plass med tobias noen ganger nå.. [&:]

en stol funker fint her. Men det funker egentlig ikke her i huset. I alle fall ikke med 7 åringen vår, for han har ett vanvittig temperamang, men roer seg fort når han kommer på stolen, så han bare sitter der å ser litt ut i luften. Sier stort sett unskyld på vei til stolen også, så jeg føler ikke at det har sin misjon[8|] Bra det ikke er ofte vi m å bruke det[:D]

meeeeen en krakk er nok bedre enn en vanlig stol, siden det vil være ett stykke for Tobias å falle. evt en IKEA barnestol (sånn i tre).

bynte med eldste tøtta da ho var rundt ett år...da hadde vi en stol på kjøkkengulvet hun måtte sitte litt på.
dette har vi vidre ført med stor suksess til de 4 neste barna også.
men det viktige er å ikke bruke time out i tide og utide.
oppleves det som helt urimelig for barnet(at barnet ikke elt hvorfor det sitter til time out igjen) så virker det helt mot sin hensikt

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: Madde34

da passer det å begynne når vi har flyttet da.. for jeg tror det kan være på sin plass med tobias noen ganger nå.. [&:]

Ja de bestemt og herlige i den alderen.Men de lærer veldig fort etter man har begynt med time-out ja..Deilig spør du meg..

2 år er vel greit. Du trenger ikke å ha trapp. Kan være et rom, badekaret, en krok, en stol...

ORIGINAL: Neda

2 år er vel greit. Du trenger ikke å ha trapp. Kan være et rom, badekaret, en krok, en stol...

vil ikke at rommet hans - eller vårt - skal bli et sånn "fy"sted hvis du skjønner..
er så typisk den der "nå går du på rommet ditt og blir der til du er snill"greia, og så blir rommet et sånt negativt sted..

på vaskerommet er det for mye spennende og samme på badet [:D]

Back
Topp