Ang. tidlig UL

Cameleon

Gift med forumet
Uff, blir så oppgitt!
[8|]
Får tidlig UL i uke 12 ca, pga historien vår..

Men vi ville så veldig gjerne ha privat UL i uke 8, for å se hjertet slå, før vi forteller det til familien. Er jo litt nervøs siden vi har den prøvehistorien vi har..

Ringer til to store kjente private klinikker her i byen, men nei.. første plassen har ikke ledig noe før august/september...
Andre plassen tar ikke privat UL før etter uke 12.

Ringer til en privat gynekolog som har UL på kontoret, men nei, de tar ferie når jeg er i uke 7...!

haha, skulle jammen ikke være lett dette!
Så da får jeg vel bare gi opp, tror ikke vi kommer til å si noe til familien før etter uke 12 da, siden vi da får se hjertet..

Blir vanskelig å holde på dette så lenge da! Jeg som såå gjerne ville se hjertet slå! Er så utrolig bekymret!! Er jo glad vi får UL i uke 12, men det er så lenge til... [8|][:)]

Uff, måtte bare få det ut! [8D]

Hmm så rart at de ikke vil ta ul tidligere på deg..
Hvor i verden bor du??

merkellig ja. Jeg skal ringe til kari utne i morgen, hun holder til på bryne, hvis du tilfeldigvis er fra rogaland[;)] Vil på ul i uke 7 for å se hjerte slå, er nervøs etter sist sa[8|]

ja, ikke sant det er rart??

Fikk vite etter jeg mistet sist at jeg skulle få UL både i uke 7, uke 10... med legen, så trodde ikke det var noe problem å bestille det privat når jeg bare får i uke 10 med legen! snålt!

Bor i midtnorge..

Ja har du prøvd å google "privat ultralyd *også navnet på nærmeste by eller no"
Jeg vet jo at i nærheten her og inne i oslo åsånn er det jo masse private klinikker, og aldri hørt at de ikke vil ta UL før etter uke 12[8|]

ORIGINAL: Enbabytil

Ja har du prøvd å google "privat ultralyd *også navnet på nærmeste by eller no"
Jeg vet jo at i nærheten her og inne i oslo åsånn er det jo masse private klinikker, og aldri hørt at de ikke vil ta UL før etter uke 12[8|]

Takk for tips, men har prøvd.. Synes det er helt merklig at jeg må være 12 uker på vei!
Skal til legen om ettpar uker, og vurderer å spørre om jeg kan få flyttet den fra uke 12 til uke 8-9... for jeg vet ikke om jeg klarer å gå i 6 uker til å ikke vite noe!

Hadde jeg bare fått sett et hjerte kunne jeg roet meg!

Back
Topp