Ang testing og el sprøyta

Ida82

Forumet er livet
Jeg har hørt at el sprøyta kan gi "falsk" positiv test inntil 10-12 dager etter at man har tatt den. Hvorfor vente til 14 dager etter innsetting da? Greit nok at man ikke alltid begynner å produsere hcg hormon før en tid etter innsett, så da er det kun for å spare seg for skuffelser hvis testene ikke viser poitivt så tidlig (ved graviditet)..? Men tenkte at hvis testen viser positivt og det er 13 dager siden el sprøyta var tatt, da har men vel lov å juble? (jeg har ikke testet altså) Gjorde jo det under forrige ivf. Og det stemte jo. jepp... dauer av spenning på hva som vil skje framover.. om jeg må manne meg opp til et nytt forsøk..

Ok! Hvis det er grunnen så føler jeg det bare er å teste seg[:D] Leste på nett et sted at ei som hadde et tips om å teste seg etter de 12 dagene var gått etter el sprøyta, var testen negativ, noe ho mente var det beste, og testen så viste positivt etter noen dager, så kunne man juble....

Blir gal, ja rett og slett!!!

Jepps jeg har alltid troen fram til det motsatte er bevist, men er også redd for å bli skuffet...
Ja jeg skal se hvor lenge jeg klarer å holde meg[:)] Men sier nok i fra neste mandag, om det er neg eller pos[;)]

Back
Topp