Ang terminlista

MittAndre <3

Elsker forumet
Nå kommer jeg og maser om den terminlista igjen, hihi ;)

Jeg bare lurer, nå har vel de fleste av oss vært på ordinær ul og da lurer jeg på om jeg skal slette de som ikke har skrevet inn at de har vært? Det er jo sikkert endel av dem som dessverre ikke er med oss lengre? Kan jo gi en frist på ei uke eller noe på å oppdatere før jeg evnt sletter de "svarte" som ikke har oppdatert etter ul? Dersom jeg har slettet noen som er her, så er det jo ikke så mye stress å legge de inn igjen?

Hva tenker dere jenter?

Takk for svar :)

flere synspunkter?

Helt enig med deg!

Supert! Jeg lar den stå ei ukes tid nå og så ser vi hva folk svarer, og hvis det ikke kommer mange negative kommentarer til dette innen neste mandag, så sletter jeg de som er i svart farge og dermed ikke har gitt tilbakemelding etter ordinær ul.

Håper dette er greit :)

Ja, det bør være på sin plass å rydde i terminlista :) Og som du sier.. blir noen slettet som skal stå der, så er det ikke den store jobben å legge dem inn igjen når de oppdaterer :) 

lilyofthevaley skrev:
når jeg skal rette det, kan jeg bare sende deg en pm??

Eller bare skriv det inn som et svar i terminlista. Det er egentlig det enkleste, men send pm om du ikke vil skrive direkte i terminlista :) Hvis du har fått ny termin, så er det flott om du også nevner den gamle slik at jeg lett finner den og kan slette den :)

MittAndre <3 skrev:

lilyofthevaley skrev:
når jeg skal rette det, kan jeg bare sende deg en pm??

Eller bare skriv det inn som et svar i terminlista. Det er egentlig det enkleste, men send pm om du ikke vil skrive direkte i terminlista :) Hvis du har fått ny termin, så er det flott om du også nevner den gamle slik at jeg lett finner den og kan slette den :)

sånn:) 

Ja, jeg så det etterpå :) Oppdatert nå :)

helt supert  du er flink! ;)

Takk, søta!

Ingen som er uenig?

MittAndre <3 skrev:
Ingen som er uenig?

Inntil videre ingen som er imot opprydding :D

Kanskje du skal skrive en kommentar på "you know where" om at de som fremdeles ønsker å stå på lista må oppdatere her også?

Foreslår du rydder i vei. Når det er gjort lager du en infotråd på at det er gjort, så kan de som er her gå inn og sjekke at de fortsatt er der :)
Flinkis!! :-D

God idé  rydde litt.

Supert! Da gjør jeg det imorgen :) Nå har jeg lagt inn alle jeg har på "tippet-kjønn-tråden" bortsett fra de som ikke har oppdatert kjønn etter ul så nå svir det i øynene og jeg hopper i køya ;)

blåkanin, jeg er ikke på "you know where" lenger, så jeg kan ikke skrive hos dem...men jeg vet av noen som er, så jeg kan jo høre med hun om hun kan minne dem på det :)

God ide synes jeg!! :) Du er goooood!!! (Glad jeg slipper det styret;)

HvitSnø skrev:
God ide synes jeg!! :) Du er goooood!!! (Glad jeg slipper det styret;)

Takk! Syns det har vært greit! Og i denne uka er jeg hjemme alene og da er det veldig greit å sitte og knote på bv etter Daniel har lagt seg

Back
Topp