ang terminlista...

majamy

Blir kjent med forumet
På terminlista er vi snart 200 junimammaer. Stemmer det? Jeg regner (desverre) med at det er noen som i stillhet har forlatt oss... Så vet jo ikke riktig hvor mange vi er. Kanskje vi kan få til en ordning der alle bekrefter at de fortsatt er gravide - etter ordinær ul f.eks? Noen tips for å holde terminlista mest mulig reel?

Jeg har tenkt på det samme. Men jeg er ikke så dreven på sånne ting, så vet ikke hvordan vi best mulig får ordna opp i det. Kunne man i slutten av januar, jeg regner med at de fleste da har vært på ordinær ul, ha laget en ny terminliste basert på ny termin, og bytta den ut med den andre? Eller det blir kanskje tungvint...?

Klatremus Lillemann skrev:
Jeg har tenkt på det samme. Men jeg er ikke så dreven på sånne ting, så vet ikke hvordan vi best mulig får ordna opp i det. Kunne man i slutten av januar, jeg regner med at de fleste da har vært på ordinær ul, ha laget en ny terminliste basert på ny termin, og bytta den ut med den andre? Eller det blir kanskje tungvint...?

tror det hadde vært lurt

Ja jeg tror at en ny termin liste er det beste alternativ for den tråden :) Å etter ul er det jo sikkert mange som får forandret termin og da slipper man å forandre hele tiden :) 

Enig med de andre her. Jeg tror det beste er å lage en ny liste når vi har fått UL-termin :)

Jeg må også si meg enig med de andre her. Sikkert like greit å lage en ny liste. 

Flangre skrev:
Enig med de andre her. Jeg tror det beste er å lage en ny liste når vi har fått UL-termin :)

:)

Flangre skrev:

Enig jeg og! :)

Flangre skrev:

Enig :o)
Da kan vi sette inn både termindato, kjønn for dem som vet og fødested i samme lista.

Back
Topp