Ang. termindato...

Trekløveret <3

Forumet er livet
På bv har jeg termin 11, tickeren sa 9, og ifølge "boken svangerskap uke for uke" så har jeg termin 3....
Hvorfor er det så stor forskjell?? Hva skal jeg stole på? Blir jo litt forskjell på å være 5uker eller 6uker på vei da.....

det kommer helt an på syklus lengden din[:D],jeg stoler selv på bv sin termin...
tickeren fikset jeg ved å sette termindatoen 2 dager før den egentlig er,da andre land som regel ikke regner med de to ekstra dagene som vi gjør....

Selvfølgelig... Jeg tenker ikke før jeg spørr...[:D][&:]
Tickeren er "redigert" til bv ja[;)] Så da er jeg vel 5+2 uker på vei, og har termin 11.11[:D]
Takker for svar[;)]

Stoler også på babyverden sin :)

ORIGINAL: maria_theresa

Tickeren din er feil med 2 dager,fordi i USA så regner de 40 uker,men i norge så regner vi 40+2.

Bv er den rette å kikke på,dersom du vet når siste mens var,eller når eggløsningen var,og hvor lang syklus du har!

Jeg vet[:)] Og har rettet tickeren etter bv[;)] Og norge[:D]

bv sin stemte iallefall rimelig bra forrige gang.hadde termin 15.7.06, men ble endret på UL til 14.07.06. Nancy ble født 11.07.06 men ble da sat igang pga sv.forgifting.
blir spennende å se om termin endres på UL denne gangen også....kanskje jeg har termin i oktover istedet????

Back
Topp