Ang. tang...

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Hvilken bør man satse på hvis man først skal investere?!
Så en her om dagen hvor man kunne velge sort eller rosa
kantig, men prisen var den samme... Sikkert samme typen
tang, da?! Hva er normal pris ny med alfabet?!

Jeg kjøpte min sorte på kreativ hobby med alfabet til kr 800

det er den samme tanga ja, men med rosa tang følger moxie alfabet, og med den sorte, følger metro... Tror papirhylla har den rimligste nå..under 700.. Lilla er også samme, emn der følger det med ulike dies; hjerter, tags o.l

de koster fra 699 til 799 med et skinniminialfabet.. sjekk opp hvilken porto nettbutikkene opererer med....mange har gratis over 500 kr ol..[;)]

blå tang er gamlere, med korteere håndtak,,og tyngre å bruke..

kan jeg spørre hva dere bruker tang til? og inkl alfabet- trykker dere opp selv? jeg vil også ha tang [:(][:D]

ja, vil ha så man slipper å kjøpe så vanvittig mange av de alfabetklistremerkene som man aldri får brukt
opp, fordi det aldri passer med antall bokstaver... Også vil jeg ha noen sånne pynte blader, hender og
føtter. Skal man ha en del, blir det jo MYE billigere enn alle de ''billige'' pakkene man kjøper underveis...

hmm var det svar til meg? skjønte ikke helt jeg [8D] har en tang mange forskjellige bokstaver/tall/pyntegjenstander, som man bruker til å klippe ut på ark? 

en tang er et redskap..

for å få bokstaver, må du kjøpe dies som passer i tanga...
et alfabet koster alt mellom 500 og 1700, alt etter hvilken str. du vil ha.
når du kjøper en tang, føller det med former til et lite alfabet..

viss du vil kunne trykke ut f.eks en sommerfugl, kjøper du denne formen til kr.79 eller noe der omkring...

diesene er som pepperkakeformer,...en form gir en figur.. kan brukes til den er utslitt, og DET er lenge det!

Jeg selger min blå tang til kr 300,-[:)]

oki takk for svar [:)]
og jepp Jippi, jeg så tråden din, men iom at jeg ikke har noen dies, så er det jo en fordel å kjøpe tang med alfabet feks. da, ellers blir det mye dyrere... sku gjerne slått til, men må ha alfabet også [&:][:)]

ORIGINAL: Milunanine

og jepp Jippi, jeg så tråden din, men iom at jeg ikke har noen dies, så er det jo en fordel å kjøpe tang med alfabet feks. da, ellers blir det mye dyrere... sku gjerne slått til, men må ha alfabet også [&:][:)]

Helt i orden det, tenkte kanskje noen ville bare ha tanga, da disse alfabetene som følger med er veldig små og egner seg bedre til kortlaging enn scrapbooking. Var i allefall sånn jeg gjorde det, kjøpte bare tanga også la jeg resten av pengene i det alfabet jeg faktisk ønsket meg[;)]

Litt rett i det, men jeg vil også ha tang med et lite alfabet, for jeg lager LO'ene mine i 8"x8",
og da er det ikke så god plass til store bokstaver...

ORIGINAL: *Jippii*

Helt i orden det, tenkte kanskje noen ville bare ha tanga, da disse alfabetene som følger med er veldig små og egner seg bedre til kortlaging enn scrapbooking. Var i allefall sånn jeg gjorde det, kjøpte bare tanga også la jeg resten av pengene i det alfabet jeg faktisk ønsket meg[;)]

akkurat... så bokstavene er små? hmm... skeptisk. Hvor mye koster en ny "alfabet-dies" eller hva det nå heter da? må bare mase litt, for jeg er uerfaren og utålmodig og vil ha alt tilgjengelig I DAG! [:D]

ORIGINAL: *Jippii*

akkurat... så bokstavene er små? hmm... skeptisk. Hvor mye koster en ny "alfabet-dies" eller hva det nå heter da? må bare mase litt, for jeg er uerfaren og utålmodig og vil ha alt tilgjengelig I DAG! [:D]

Skjønner ikke hva du mener, kjenner meg ikke igjen[8D]

Om du skal bruke alfabetet til 12'x12' (overskrift og slikt) er skinnimini alfabetetet ubruktlig til det. Da bør du ha et classic alfabet (evt. et mini alfabet, men classic er best).

Her står det litt om størrelsene og typene: http://www.quickutz.com/index.asp?Show=alphas

På denne nettbutikken har de noen alfabet, og der ser du priser: http://www.minnefabrikken.no/

Noen selger det de har igjen av UP og LC (uppercase og lowercase, store og små bokstaver), pass på at du styrer unna disse, da alfabetene nå selges komplett[:)]

thank you [:D] no vart æ litt klokere!

så det går ikke an å kjøpe tang+classic alfabet altså? hmm... må lissom kjøpe enten tang m/ lite alfabet eller stort alfabet uten tang?

sorry maset, dette var siste spørsmål! (for i dag [8D])

thank you [:D] no vart æ litt klokere!

så det går ikke an å kjøpe tang+classic alfabet altså? hmm... må lissom kjøpe enten tang m/ lite alfabet eller stort alfabet uten tang?

sorry maset, dette var siste spørsmål! (for i dag [8D])

Maser absolutt ikke, jepp det er alternativene[;)]

jamen da må jeg nesten ha en tang da [;)] *ugh..telle kroner og øre... *

siste spørsmål: hva er forskjellen på sort, rosa, blå tang? [8D] sort og rosa er lengre, men ka det bety lissom?

jamen da må jeg nesten ha en tang da [;)] *ugh..telle kroner og øre... *

siste spørsmål: hva er forskjellen på sort, rosa, blå tang? [8D] sort og rosa er lengre, men ka det bety lissom?

Akkurat rosa, svart og lilla er det vel ikke annen forskjell på en hva du kjøper med i tillegg, den blå er noe hardere å trykke med, men ikke så mye.

Back
Topp