ang sykmelding..

MaRtE:)

Gift med forumet
jeg har gått ned i stilling mens jeg er sykmeldt. dvs at jeg kan ikke ta på meg ekstra jobbing under sykmelding og tjene litt ekstra.

får jeg likevel samme lønn som før i og med at jeg gikk ned i stilling mens jeg er sykmeldt??

å, opp med seg!

Er du 100% sykmeldt? Isåfall tror jeg du må gi beskjed til nav om endring i stillingsprosenten din, på samme måte som du gjorde da du gikk ut i sykmelding. Ikke sikker da, men.
Kanskje noen andre har et bedre svar til deg[:)]

der jeg jobba før fikk jeg sykepenger gjennom nav, nå får jeg fra arbeidsgiver.

noen som sa meg at man får samme lønn når selv om man går ned i stilling når man er sykmeldt.

har jo ikke mulighet til å jobbe ekstra nå, så det hadde vært fint om det stemmer.

ja det stemmer, jeg har drivi MYE med dette nå siden jeg har 75 fast men har hele tiden jobbet ekstra så jeg har jobbet 100 prosent, nå jobber jeg bare 50 prosent pga bekkenløsning. Arbeidsgiveren min sender automatisk opplysninger om hva jeg har tjent den siste mnd før jeg ble sykemeldt, så dekker NAV resten....   stillingsprosent har ikke noe å si, det er hvor mye du tjener som er viktig her...   så jeg skal få fødselspenger tilsvarende 100 prosent og ikke 75, for det er det jeg har jobbet hele tiden

ok, takk[:)]

venter spent på lønning og hvor mye det er..

ORIGINAL: MaRtE:)

ok, takk[:)]

venter spent på lønning og hvor mye det er..

det kunne visst ta litt tid da om du skal ha resten fra nav....    og de har vel utbetaling i slutten av mnd.. men får du alt av arb.giver skal det komme på lønna

får alt fra arbgiver så vet det innen fredag.

takk!

Back
Topp