Ang sykemelding

nøffenaff

Forelsket i forumet
Jeg er utrolig sliten og tom for energi :-( jobben min krever mye av meg, og har en jobb som er ganske stressende.
Har fått søvnproblemer, får ikke sove å klarer ikke slappe av. :-( vi skal i gang med et nytt prøverørforsøk nå i mars (fryseforsøk) dette blir vårt 3 forsøk.
Etter 2 misslykkede forsøk og hormonstimuleringer føler jeg som om jeg går i svimet hver dag.
Skal bestille meg legetime i dag, tror dere jeg kan få sykemelding mtp dette? :-/
Har noen av dere andre blitt sykemeldt i forhold til forsøkene osv? Og hvor lenge ble/er dere sykemeldt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette er jo absolutt en stor psykisk påkjenning, så jeg tror at om du legger frem alle tanker og følelser rundt dette, og hvordan du opplever alt så vil legen ha forståelse for dette. Hvis ikke får du vurdere om legen din er kompetent nok til å forstå dette med prøverør behandling. Alle vi som holder på med dette vet hvordan det er. Men kanskje det du trenger er noen å snakke med om dette? Hvis du sliter med å sove mener jeg. Jeg har vært veldig åpen om alt og følte at mye ble løftet vekk fra skuldre når jeg hadde mange som støttet meg og hørte på meg:)

Jeg har sykemelding, har vært det siden uttak og skal være det til jeg er ferdig med Lutinus. Så ca 2 uker tilsammen, er veldig godt å koble ut fra jobbstress :P Snakk med legen din å hør ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

vært sykemeldt på mange forsøk... fra uttaksdagen...
nå siste gang fra dagen jeg startet sprøytene..kunne ikke stresse med det på jobb da ville alle stt hva jeg gjorde...

Tenker det har vært godt å få slappe av uten jobbstresset en stund. Har en 3 åring fra før, han krever sitt han også. Det blir slitsomt med alt sammen på en gang. Jeg viste på forhånd at dette kom til å bli "krevende", men trodde aldri det kom til å gå sånn innpå meg. Og at jeg skulle bli så sliten av alt dette. Men der tok jeg vist feil.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp