Ang svineinfluensa

Akkurat nå så sier jeg nei.
Får se hvordan situasjonen er når det kommer vaksiner til oss som ikke er i risikogruppen.

jeg og dattra mi på 3 sitter hjemme med svineinfluensa nå..
jeg føler meg helt frisk.. Bare hoster mye, har ikke stemme (men det er fordi jeg sang og var ute i helga) og flyr på do da..
men, det er så oppskrytt i media.. det her går heelt fint

Isak har tatt den, han er i risiko-gruppen..Så fikk den i forge uke ! [:)]

ORIGINAL: fairy

Vi avventer foreløpig. Ingen her i risikogruppen. 

vi skal ikke vaksinere oss. I alle fall ikke før vi hører bedre argumenter. søsteren min er vetrinær og hun sier det er dumt å ta en vaksine man eg ikke kjenner virkningen av. Og det er jeg helt enig i!

Har en som kanskje kan være i risikogruppen, men velger å avvente å se... litt skeptisk til den vaksinen![:)]

Jeg har vaksinert datteren min som er i risikogruppen

Tok den forrige tirsdag vi, både jeg og N. Hadde aldri tilgitt meg om han ble alvorlig syk av ribbepest og vi ikke var vaksinert. Er i risikogruppe begge to.

Her skal hun foreløpig ikke ta den.. Avventer

Har ikke bestemt meg. Skal snakke med PtG også - han er i risikogruppen, men velger å ikke ta vaksinen fordi han vil få sykdommen og bli immun og ferdig med det.
Men jeg vurderer vaksinen for meg selv, og kansje også for Jr. - liker dårlig tanken på at han kan smitte sin far som er i risikosgruppen.

Jeg er i risikogruppe men skal ikke ta den. Ikke Tuva heller.

Vi kunne ha tatt vaksinen for 1,5 uke siden her, men jeg er litt skeptisk til vaksinen så vi avventer litt. Ingen av oss er i risikogruppen.

Back
Topp