ang stripping.....

lusa

Forumet er livet
skal til legen i morgen. da skal hun sjekke om jeg er moden ol. hvis jeg er det skulle hun hjelpe til litt om hun kalte det. altså tøye litt.....
hva skjer etterpå? masse kynnere å drit vondt eller blir det fødsel ut av det???? gruer meg litt nå merker jeg. [&:][:'(]

Uff, ja det lurer jeg også på - har aldri blitt tilbydt det av hverken legen eller JM før... Var det legen som foreslo det eller du som spurte?

Det kan skje alt eller ingenting - eller noe midt i mellom...[8D] Alle reagerer forskjellig.
Her endte det med masrier i 4 dager før fødselen startet - jeg fikk stripping ved 4cm åpning.

det var faktisk legen. jm vil ikke kikke oppimellom uten grunn.
men legen min mener at det ikke er braå gå over tida så hvis hun kan hjelpe til på veien så ville hun det[:D] helt greit, men gruer meg selvom.

Er som *Vipsen* sier, noen går i fødsel med en gang, eller relativt raskt, mens andre gjerne strippes/tøyes både fire og fem ganger før det skjer noe.

ORIGINAL: Pijah

Er som *Vipsen* sier, noen går i fødsel med en gang, eller relativt raskt, mens andre gjerne strippes/tøyes både fire og fem ganger før det skjer noe.

jaja.da satser jeg på at jeg er moden å blir strippet i morgen og at fødsel er like rundt hjørnet[:D][:D] 

gratulerer sååå mye med den nydelige gutten din pijah<3

Men er det egentlig noe "vits i å strippe" hvis man ikke er moden? Eller kan det fremskynde modningen også?

ORIGINAL: BabyBee

Men er det egentlig noe "vits i å strippe" hvis man ikke er moden? Eller kan det fremskynde modningen også?

min lege sa at hun ikke kunne gjøre det om jeg ikke var moden

ORIGINAL: lusa

ORIGINAL: BabyBee

min lege sa at hun ikke kunne gjøre det om jeg ikke var moden

Ok, måtte bare spørre - da jeg ikke har gjort det selv før [;)] Takker for svar [:D][:D]

jeg fikk min siste modningsakupunktur i dag og jm kjente på meg, livmorhalsen var myk, moden, sentrert og jeg hadde 1 cm åpning som hun tøyde til 2 cm...jeg har hatt masse kynnere, men det har jeg forsåvidt hatt siden uke 20...
ikke noe utflod ol enda....

jeg ble tøyd i går..  fikk beskjed om at jeg kunne forvente mensmurringer, blod og slim..

hun spurte om jeg ville tøyes siden jeg har så mye plager osv, og vil komme i gang snart..:)  så jeg sa ja. Jeg hadde ikke åpning fra før og var ikke veldi moden. Men tøyingen sendte vist ut no hormoner osv som kan fremkynne fødselen.. så håper dte gjør det da..

Back
Topp