Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning og ungen MÅTTE ut helst den dagenOg nei jeg var ikke moden i det hele tatt.
Fikk modningspiller da. Også strippa de for å fortgang også vannet til slutt. Gikk egentlig ganske fint det. Fra jeg var i aktiv fødsel til ungen var ute gikk det 6.5 timeKritiserer ikke deg altså, men høres jo rimelig tullete ut å strippe deg da. Kniv, nål og tråd høres bedre ut. En hard fødsel på toppen av svangerskapsforgiftning er jo ikke farlig i det hele tatt. Stakkars deg!!!
Jeg ble strippa etter å ha gått over tiden. Siste gangen hadde de heller ikke veldig lyst, fordi jeg ikke var moden nok (og jeg var moden). De mente det ikke var noe poeng fordi det ikke ville skje noe om kroppen ikke var moden ennå...
Det er at jordmor går inn med fingrene i skjeden, og tøyer inni der. Kan få større åpning og det kan sette i gang fødsel. Litt usikker på hva hun tøyer, men du må være moden og myk for at det skal funke. Jeg hadde to cm åpning og var veldig myk, så da kunne hun gjøre det![]()
TakkDet er mormunnen, inngangen til livmorhalsen, som tøyes.
TakkHadde ikke fått med meg om det var mormunnen, livmortappen eller halsen se
haha!
Ja det er det sikkertLivmortappen er vel kanskje det samme som mormunnen/livmormunnen? Den er jo der halsen begynner, inngangen til livmora, og det er den som åpner seg 10 cm når man skal føde.
Ingen baby her gitt. Tror jeg ble for gira fordi jeg merket at det skjedde noe. Har bare endt opp med maserier og lite søvn, så skal ringe sykehuset igjen i morgen å spørre om de kan strippe en gang tilHvordan går det?![]()
Veldig spennende da! Lykke tilIngen baby her gitt. Tror jeg ble for gira fordi jeg merket at det skjedde noe. Har bare endt opp med maserier og lite søvn, så skal ringe sykehuset igjen i morgen å spørre om de kan strippe en gang tilTror jeg bare mangler en siste dytt for å komme i gang
![]()
Tusen takkVeldig spennende da! Lykke til![]()
De bruker jo somregel å gjøre detTusen takkHan dukker vel opp når han er klar for å komme ut tenker jeg
![]()