Ang stripping

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Håper noen vet dette.
Jeg ble strippet i dag hos jm (40+1) fordi jeg har to cm åpning og var veldig myk og moden. Merker masse murringer og tak oppetter ryggen og en del mer nedpress, men så leser jeg om alle andre som har blitt strippet at de gjerne blør etterpå.
Her er det ikke kommet noe mer slim enn vanlig, og heller ikke noe blod.
Kan strippingen fortsatt funke selvom man ikke får noen blødninger??

Jeg ble strippet 1 uke på overtid og jeg blødde ikke. Fødselen startet på morningen dagen etter.

Jeg har aldri blødd etter stripping heller.
Nå nærmer det seg, tvitvi:)

Har blitt strippa i både uke 34 og 38. Fødte samme dag med ene of to dager etter med neste.

Har aldri blødd.

Du må ikke blø, jeg ble strippet flere ganger og det hjalp

Tusen takk for svar alle sammen :) virker som om det er like normalt og ikke blø etter stripping, så da kan jeg ta det med ro :)
Har ikke begynt no fødsel enda, så prøver å få hvilt/sovet mest mulig nå ;)

Det kan det sikkert. Slim og blod er jo tegn på at fødselen er i gang, men en fødsel kan også starte uten disse tegnene. Det gjorde den hos meg i alle fall. Hvis du kjenner mer murringer så har det vel skjedd noe.

Har blitt strippa i både uke 34 og 38. Fødte samme dag med ene of to dager etter med neste.

Har aldri blødd.

Hvorfor i alle dager ble du strippa i uke 34? Var du i nærheten av moden da?

Jeg har blitt strippet i to av tre svangerskap. Ingen blødninger. Med Nr en fungerte det, med Nr to ikke. De kommer liksom ikke før de er klare disse unga. Ikke når vi er klare.

Det er forøvrig fortsatt standarden hos oss. 7 år etter førstemann ;)

Ble strippet en torsdag, og hadde sex(ordre fra jordmor og lege) fredag. Søndagsmårran starta fødselen, og tirsdags kveld va han ute. Blødde kun når fødselen starta. Den starta med vannavgang og rier.

Hvorfor i alle dager ble du strippa i uke 34? Var du i nærheten av moden da?

Jeg har blitt strippet i to av tre svangerskap. Ingen blødninger. Med Nr en fungerte det, med Nr to ikke. De kommer liksom ikke før de er klare disse unga. Ikke når vi er klare.

Det er forøvrig fortsatt standarden hos oss. 7 år etter førstemann ;)
Fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning og ungen MÅTTE ut helst den dagen ;) Og nei jeg var ikke moden i det hele tatt.

Dumt spørsmål kanskje men.....hva er stripping?

Dumt spørsmål kanskje men.....hva er stripping?
Det er at jordmor går inn med fingrene i skjeden, og tøyer inni der. Kan få større åpning og det kan sette i gang fødsel. Litt usikker på hva hun tøyer, men du må være moden og myk for at det skal funke. Jeg hadde to cm åpning og var veldig myk, så da kunne hun gjøre det :)

Back
Topp