Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke hatt behov mer enn en gang dette svangerskapet, men gjorde det flere ganger forrige svangerskap. Gikk helt fintgjorde set hos frisøren da. Eneste jeg har hørt er at fargen noen ganger kan reagere litt annerledes når man er gravid pga hormoner. Er kanskje veldig åpenlyst nå, men derfor er det greit å informere frisøren om at du er gravid
![]()
Har allerede booket time 13 desember også Hahaha! Har ikke termin før 27 desember, så regner med å rekke denTror jeg og skal ta meg en time hos frisøren før babyen kommer.![]()
Men kanskje litt nærmere desember slik at jeg er litt fresh til jul![]()
Har allerede booket time 13 desember også Hahaha! Har ikke termin før 27 desember, så regner med å rekke denskal ikke undervurdere hårets makt!
![]()
Forie kom 11 dager før. Så håper jeg rekker den, vis ikke avlyser jeg denDet er helt sant. Tenkte kanskje jeg kunne ta en time når jeg går ut i permisjon rundt 25 november. Er jo i utgangspunktet 3 uker til vesla skal komme da![]()
Regner med du når den timen din viss ikke ungen din kommer før terning.![]()
Forie kom 11 dager før. Så håper jeg rekker den, vis ikke avlyser jeg den![]()
Ja er det jeg tenker ogsåEr ikke verre enn det. Er som regel så travelt rundt de tidene at frisøren ofte har fin mulighet å få inn nye folk på den time.![]()
Herregud Hahaha! Vær gang jeg leser overskriften på denne tråden, så leser jeg "ang stripping"får skylde på et hodet som ikke fungerer
![]()
Herregud Hahaha! Vær gang jeg leser overskriften på denne tråden, så leser jeg "ang stripping"får skylde på et hodet som ikke fungerer
![]()
Da er vi to! Tenker selv "oi er det ikke litt tidlig å spørre om allerede nå?"Herregud Hahaha! Vær gang jeg leser overskriften på denne tråden, så leser jeg "ang stripping"får skylde på et hodet som ikke fungerer
![]()