Ang striping

Hvis du skal gjere det, ville eg passa på at det er godt med lufting, så slipper du å puste for mye inn vannstoffet (den sterke lukta)

Jeg har ikke hatt behov mer enn en gang dette svangerskapet, men gjorde det flere ganger forrige svangerskap. Gikk helt fint:) gjorde set hos frisøren da. Eneste jeg har hørt er at fargen noen ganger kan reagere litt annerledes når man er gravid pga hormoner. Er kanskje veldig åpenlyst nå, men derfor er det greit å informere frisøren om at du er gravid:p

Jeg har ikke hatt behov mer enn en gang dette svangerskapet, men gjorde det flere ganger forrige svangerskap. Gikk helt fint:) gjorde set hos frisøren da. Eneste jeg har hørt er at fargen noen ganger kan reagere litt annerledes når man er gravid pga hormoner. Er kanskje veldig åpenlyst nå, men derfor er det greit å informere frisøren om at du er gravid:p

Ja jeg skal til frisør (lærling) som vet jeg er preggis :p Skal bli godt med en oppfriskning, kjenner meg grå og guffen nå :D

Stripte håret lysere i forrige uke og det gikk helt fint! :D Eneste er når du farger(striper) i en annen farge enn bleking, så kan håret reagere på andre måter på fargen, og den kan få et annerledes resultat enn du forventet :-) Var det frisøren min sa til meg.

Jeg har time til å farge håret igjen 18 oktober! 2 mnd siden sist og håret har så mye å si på å føle seg vel :) så jeg gleder meg! Min frisør sier det ikke gjør noe å farge osv. Men lufter godt og sitter så kort som mulig med fargen :)

Tror jeg og skal ta meg en time hos frisøren før babyen kommer. :)
Men kanskje litt nærmere desember slik at jeg er litt fresh til jul :p

Tror jeg og skal ta meg en time hos frisøren før babyen kommer. :)
Men kanskje litt nærmere desember slik at jeg er litt fresh til jul :p
Har allerede booket time 13 desember også Hahaha! Har ikke termin før 27 desember, så regner med å rekke den :) skal ikke undervurdere hårets makt! :p

Har allerede booket time 13 desember også Hahaha! Har ikke termin før 27 desember, så regner med å rekke den :) skal ikke undervurdere hårets makt! :p

Det er helt sant. Tenkte kanskje jeg kunne ta en time når jeg går ut i permisjon rundt 25 november. Er jo i utgangspunktet 3 uker til vesla skal komme da :)

Regner med du når den timen din viss ikke ungen din kommer før terning. ;)

Det er helt sant. Tenkte kanskje jeg kunne ta en time når jeg går ut i permisjon rundt 25 november. Er jo i utgangspunktet 3 uker til vesla skal komme da :)

Regner med du når den timen din viss ikke ungen din kommer før terning. ;)
Forie kom 11 dager før. Så håper jeg rekker den, vis ikke avlyser jeg den :)

Forie kom 11 dager før. Så håper jeg rekker den, vis ikke avlyser jeg den :)

Er ikke verre enn det. Er som regel så travelt rundt de tidene at frisøren ofte har fin mulighet å få inn nye folk på den time. :)

Herregud Hahaha! Vær gang jeg leser overskriften på denne tråden, så leser jeg "ang stripping" :p får skylde på et hodet som ikke fungerer :p

Det har jeg også lest mange ganger. :p

Herregud Hahaha! Vær gang jeg leser overskriften på denne tråden, så leser jeg "ang stripping" :p får skylde på et hodet som ikke fungerer :p
Da er vi to! Tenker selv "oi er det ikke litt tidlig å spørre om allerede nå?" :p

Back
Topp