Ang stingene nedentil ?!!

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Lillemor kom til 10 januar og jeg fikk 4 pyntesting rundt kjønnsleppene helt oppe ved klitoris. Men det ene stinge er ikke ramlet av enda. 3 av de er borte. Er det ikke lenge? Kansje kontakte føden for og få det fjernet?

Jeg fødte dagen før deg, og fikk også fire sting. Tror ett eller to av de sitter fremdeles. Har ikke bekymret meg over de ennå iallfall.

Eg og fekk nåken sånne sting, fødte 16.1. Men har ikkje ofra dei mykje energi..:-P dei ordne seg nok sjøl te slutt! Ville ikkje ha bekymra meg nåke serli vertfall.. :-)

Når stingene ble borte, svir det ikke lenger da? Måtte sy noen sting da jeg ble klipt, og kjenner dem veldig godt enda. Er bare seks dager siden fødsel da, men gleder meg sånn til det går over!

Eg og fekk nåken sånne sting, fødte 16.1. Men har ikkje ofra dei mykje energi..:-P dei ordne seg nok sjøl te slutt! Ville ikkje ha bekymra meg nåke serli vertfall.. :-)
Samme her, har hverken kjent eller sett etter..regner med det ordner seg selv:)

jeg fødte 18/1 og er ikke alle mine som har falt ut heller, men satser på at de ordner seg selv ;) i følge "sydama" så skulle de falle ut mellom 7-10 dager etter fødsel, men bekymrer meg ikke og hvertfall ikke når jeg ser at vi er flere i samme båt :)

Sniker fra august 2014! Jeg gikk 4,5 med et sting som ikke slapp... Ble henvist til gynekolog, og vips så var det vekk :p

Innså nettopp at jeg ikke aner hvor mange sting jeg har, hvordan vet jeg da når alle har falt av? :p vet liksom ikke hvor de er, eller hvordan de ser ut heller :p

Innså nettopp at jeg ikke aner hvor mange sting jeg har, hvordan vet jeg da når alle har falt av? :p vet liksom ikke hvor de er, eller hvordan de ser ut heller :p

Vet ikke heller hvor mange jeg i utgangspunktet hadde, men kjenner jo dem som er igjen når jeg vasker meg:) Hvis ikke du gjør det, er de kanskje borte?

Vet ikke heller hvor mange jeg i utgangspunktet hadde, men kjenner jo dem som er igjen når jeg vasker meg:) Hvis ikke du gjør det, er de kanskje borte?

Er bare 4 dager siden jeg fødte, så de er der nok enda :p men tør ikke kjenne etter, får helt noia av å tenke på at jeg har klippet og sydd pga sprøyte og nåleskrekk.. :p får vel bare la de være til det slutter å gjøre vondt hvertfall, så får jeg kjenne etter og se om jeg finner ut hvor mange det er :D

Er bare 4 dager siden jeg fødte, så de er der nok enda :p men tør ikke kjenne etter, får helt noia av å tenke på at jeg har klippet og sydd pga sprøyte og nåleskrekk.. :p får vel bare la de være til det slutter å gjøre vondt hvertfall, så får jeg kjenne etter og se om jeg finner ut hvor mange det er :D

Er nå 11 dager siden fødsel og mine sting har så vidt begynt å falle av.
Så dem når jeg gikk på do, kom to tråder med i papiret.
Så jeg ville nok ikke begynt å tenke på stingene mine så tidlig...

Er nå 11 dager siden fødsel og mine sting har så vidt begynt å falle av.
Så dem når jeg gikk på do, kom to tråder med i papiret.
Så jeg ville nok ikke begynt å tenke på stingene mine så tidlig...

Neida, hadde ikke regnet med at de hadde begynt å forsvinne enda, ble bare litt stresset når jeg innså at jeg ikke visste hvor mange det var :p

Fødte den 10.01 og først idag datt det ut noen sting. Begynte å blø hvor de har vært, er dette normalt?

Back
Topp