Ang. sterilisering

ORIGINAL: Badeand*

Her i huset skal sambo gjøre det tenker jeg. Enklere inngrep for menn, og de kan reversere det hvis de vil.[:)]

tok dette opp hos legen sist og han sier at det er mulig, men ofte er det 50% sjans for at det vil fungere som normalt igjen. men skal dere ikke ha flere barn så er det vel ett fett.

siden diskusjonen har begynt å vende seg mot at man kan reversere det, hva med å eventuellt bruke kobberspiral. er ikke vitsen å sterilisere seg for man vet man er sikker på at man ikke vil ha flere barn?

siden diskusjonen har begynt å vende seg mot at man kan reversere det, hva med å eventuellt bruke kobberspiral. er ikke vitsen å sterilisere seg for man vet man er sikker på at man ikke vil ha flere barn?

Jada, som sagt tidligere er det et alternativ, men jeg bare ønsket litt infirmasjon om sterilisering. Jeg er litt i tenkeboksen ennå[:)]

JEg steriliserte meg i fjor. Nå fikk jeg gjort dette samtidig med en annen operasjon, så ventetid og pris vet jeg ikke.

Dette ble gjort med "kikkhullsmetode" så jeg dro hjem etter 2 dager. Kunne sikkert dratt hjem før, men jeg vat ganske slapp etter narkosen.

Var sykemeldt i 14 dager totalt, med begynte å jobbe litt siste uka jeg var sykemeldt.

Tusen takk for svar til alle som svarer. Setter veldig pris på det[:)]

Back
Topp