Ang spying

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
T

Turid-Laila

Guest
Jeg er så ekstremt kvalm jeg, men først i går klarte jeg å spy da. Selv om kvalmen har forfulgt meg i mange uker allerede da...

Fått tabletter mot det av legen og sykemld da.

Men i går da når jeg spydde spydde jeg faktisk opp litt blod også jeg.. Aldri opplevd det før.

Er det noen andre som har opplevd det?[&:]

Hmm,var det ikke ei til som lagde samme tråd i går tro.
Ang spying av blod altså??

Beklager,har ikke opplevd,så har ikke noe svar til deg[;)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Hmm,var det ikke ei til som lagde samme tråd i går tro.
Ang spying av blod altså??

Beklager,har ikke opplevd,så har ikke noe svar til deg[;)]
Se om jeg finner tråden da. Har ikke internett for øyeblikket. Vi er på flyttefot skjønner du. Så får ikke med meg alt nei [;)]

Nei,det er ikke så greit å få med seg alt her inne heller,70nye tråder per dag.(nesten da,hehe)[:D]

det var meg [:)][:)] lagte en tråd om deg igår jeg

jeg spydde som en gris igår tidligt, og siden jeg kun hadde spist en kjeks så kom det til slutt bare blod, ikke så mye da, men nok til at jeg ble redd.

men siden jeg ikke kastet opp mer etter blodet kom så regner jeg med at alt er i orden

men om du spyr hele dagen, og det kommer blod hver gang så hadde jeg nok ringt og hørt om det var farligt! [:)]

sist jeg var gravis spydde jeg nesten hele tiden og det var flere ganger det kom litt blod. Jeg blødde også utrolig mye neseblod i forbinnelse med spyingen... ikke særlig deilig akkuratt å det ser jo helt forferdelig ut, men det er fort at noen små blodårer brister hvis man spyr masse. Mener på at så lenge det er friskt å lite bså skal man ikke uroe seg, men hvis det plager en veldig så er det jo bare å ringe lege eller helsestasjon :)

Jeg spydde litt blod før jeg visste at jeg var gravid - og syntes jo dette var skrekkelig og ringte til legen for å høre, men damen på kontoret sa at det sannsynligvis var små blodkar i halsen som brister hvis man brekker seg mye. Og det tror jeg nok det var. Har spydd blod én gang etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men da kom det masse blod... Det var ganske ekkelt, helt til jeg reiste meg opp og gikk bort til vasken, og så at jeg blødde neseblod... Hadde ligget på sofaen litt, så blodet hadde nok rent bakover og ville opp igjen.

Jeg tror ikke du behøver å være bekymret - litt friskt blod i oppkast er nok kun noen småblødninger i spiserøret, og det er slett ikke farlig! [:)]

Back
Topp