ang. sprayen

VilSåGjerne

Forumet er livet
når dere sprayer, trykker dere en gang på den før dere sprayer inn i nesen????
 
eg føler eg ikke får skikkelig trykk på den..........
 
men må eg spraye en gang og så inn i nesen?????
 
men det blir jo sløsing av den sinnsyke dyre sprayen[:)]
 
Hvilken spray bruker du?? Eg bruker synarela, og den skulle bare "lades" første gangen, og så trengte den ikke mer "lading"...
 
ORIGINAL: Babyhåp

Hvilken spray bruker du?? Eg bruker synarela, og den skulle bare "lades" første gangen, og så trengte den ikke mer "lading"...

 
ja det er den, ladet den i dag tidlig,men no kl tre fikk eg ikke samme trykke på den
 
Må tørke av den mellom hver gang... Kom på det no, at eg glømte det i sted.... Sprayer du med 7 timer mellom?? Eg har 8 timer mellom.. Lagde meg sånt skjema i går, sånn at eg vet når eg sprayet i høyre, og når i venstre, for det skjema greiene som stod på, var jo bare for to spray om dagen...
 
eg har kl 8 15 og 22
 
Det er bare første gang du bruker en ny spray at du må lade den, det kan jo være at du er litt lett på handa når du tykker ettersom du føler at du ikke får hele dosen. Mitt problem var at jeg nyser så ille så jeg har tatt en ekstra dose noen ganger er redd for at jeg nyser ut hele dosen.
 
Ellers så sprayet jeg en i hvert nesebor kl 8 morgen og kveld mine 2 første uker før jeg startet med Puregon, nå har jeg en spray kl. 8 morgen og kveld i andver nesebor.
 
jeg sprayer kl 7,15 og 23... hver 8 time!
føler selv det ikke alltid kommer noe fin dusj,hehe.
men har tatt litt ekstra, å et par test i blant, men vil ikke sløse hehe.
får nok nok ja[:D]
 
ORIGINAL: Vugge

Hvis dere har sprayen i veska o.l. så la den stå i 5 min rett opp og ned før dere sprayer. Da fjerner bobler o.l seg.. Kanskje derfor det har kommet lite ?[;)] 

 
nei min står rett opp sånn som den skal,på kommoden [:)]
 
ORIGINAL: ElinR

hvor mange dager tar man spray før man går over til sprøyter ?

 
 
husker ikke datoer,men eg startet med nesespray i dag og skal begynne på sprøytene den 13 februar
 
ORIGINAL: Babyhåp

Hvilken spray bruker du?? Eg bruker synarela, og den skulle bare "lades" første gangen, og så trengte den ikke mer "lading"...

 
Jeg også brukte synarela og jeg fikk beskjed om å "lade" kun første gang. [:)]
 
ORIGINAL: Sess1976

ORIGINAL: Babyhåp

Hvilken spray bruker du?? Eg bruker synarela, og den skulle bare "lades" første gangen, og så trengte den ikke mer "lading"...


Jeg også brukte synarela og jeg fikk beskjed om å "lade" kun første gang. [:)]

 
kkkkkkkkrrrrrrrrrrrrkrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrr
 
der satt den. tok en dose no og no kom det rikelig kjenner eg[:)][:'(]
 
Back
Topp