ang sprøyta... (litt lang)

x1xmammatKajaogLina

Elsker forumet
Kaja fikk som sagt sprøyte i begge låra no forje tirsdag. ho va slapp heile dagen å låg bare å sov i arman våre. gav ho en stikk pille før ho la se (19.30) for ho hadde vondt men ingen spesiell feber. kl 22.30 våkna ho å da va ho dyvåt i svette å feberen va 40,5 i ringte da legen for det ante me at d ikje va normalt med så høy feber, legen bekrefta min mistanke men sa at det ikje va nåkka han kunne jør med det. i måtte følge med ho iløpet av natta å gi ho en ny stikkpille sa han bare.[:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(][:@]

i blei da livredd å bynte å stor tute. nabon måtte hjelpe me å ringe mamma for å få ho til å komme å være her sammen med me sia sambo for på sjøen tidligere på kvelden.

mamma komm å ikje før 00.30 blei ho se sjøl men da sov ho sammen med me til neste morgen.

da hadde ho 38,8 i feber å va slapp, kl 10 den dagen blei ho feber fri å har vert feberfri sia da men har vert utroli slapp å sutrete[:(]

nabon (mammatiloleander) skulle til hs for å ta samme sprøyta på onsdagen å da fortalte ho kordan kaja hadde reagert, da ringte hs meg å va sjikkeli bekymra å irritert på legen som hadde avvist oss så ho har ringt meg onsdag og torsdag å skal ringe på mandag jen. d e godt å bli fulgt opp en plass!

takk for at du gadd å lese[:D]

fy for en lege[:@][:@][:@]
hadde blitt rett og slett sur..

å så snill hs du har...[:D]

stakkar lille kaja da...
ikke noe gøy når de har det vondt..

Back
Topp