Ang spotting og graviditet....

Krølla82

Forumet er livet
Dere som spotta rundt ikm og alikevel var gravide hva slags farge var det på spottinga? Pleide den å ha denne fargen vanligvis eller hadde den vanligvis en annen farge?  Hadde dere menssmerter? Hvor lenge spotta dere?

Jeg har ikm i morra, spotta lyserosa/fersken farga i dag tidlig, var på do nå og nå var det ingen ting....har litt menssmerter...aldri opplevd denne lyse fargen før, kun vært brun spotting.

Håper noen orker å svare! Takk![:)]

ingen som har spotta og alikevel vært gravide??????????[8|]

ORIGINAL: snikende ullteppe

æ hadde brunli blødning i 3 daga

Hvordan visste du at dette ikke bare var en rar mens? kjennte du noen andre symptomer?

ORIGINAL: tullemor_86

jeg hadde rar mens jeg,.. den var rød brun egentli.. fikk den aldri skikkeli å holdt på sånn i 3 uker hvertfall.. var også kvalm.. så tok en test i uke 7 å den var jo positiv

Jeg har vært kvelm flere dager nå, fingrene mine har også hovna opp, men jeg har tenkt at det sikkert er pga varmen. Og nå som denne merkelige spottinga starta så tenkte jeg at nå er sikkert løpet kjørt for denne gang....

ORIGINAL: ~AnetteK~

Du kan jo ta en test [;)]

Jeg kan jo det, for den bør vel slå ut 1 dag før ikm om jeg har en liten spire....??

Aldri spottet før, men da jeg ble gravid spottet jeg brunt (slim-aktig) i en dag eller to før IKM 

ORIGINAL: Krølla82

Du kan jo ta en test [;)]

Jeg kan jo det, for den bør vel slå ut 1 dag før ikm om jeg har en liten spire....??

Denslo ut max på meg i allefall, og det var på ettermiddagen[;)]

Ok da skal jeg ta en test så fort jeg må på do....hehe...spennende!

ORIGINAL: tullemor_86

ja ta en test du,.. krysser fingre og tær for deg[:D]

Testen ble negativ...så da vet jeg ihvertfall at spottingen ikke er begynnelsen på noe svangerskap, men at den virkelig er begynnelsen på mens denne gangen også.[8|]

Back
Topp