ang spark

UngMammaTilSnart4Små

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
noen som har begynt å kjenne spark enda?
har enda ikke kjent noe og er 18 uker i morgen, synes å huske at jeg har kjent det mye tidligere før.
gleder meg til ultralyden den 18 så vi får sett at alt er i orden :)
 
Jeg har kjent en del tydelige spark. Blir litt engstelig når jeg ikke kjenner hver dag, men så plutselig sparker den lille igjen :)
Mener jeg kjente første bevegelsene i uke 15 med første. Nå kjente jeg bevegelser i uke 12, og spark ca i uke 14. Men er fremdeles litt usikker på hvor langt jeg er på vei, tror jeg er i slutten på uke 17, men kan bli satt både frem og tilbake etter å ha vært på ordinær ultralyd. Så er ganske spent på den, nærmer seg nå :)
 
En venninne som venter nr 3 kjente ikke spark før i uke 22. Dette pga morkaken lå foran, slik at sparkene ikke ble så lett å kjenne. Er jo veldig individuelt :)
 
Jeg har ikke kjent noen tydelige spark enda, bare små forsiktige bevegelser... Viiiiil kjenne snart er i uke 17 nå


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjent daglig liv siden uke 16 :) første bevegelse kjente jeg 14+2. Kjente tidlig med første også.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Kjenner nok noen små dult iblant men.. jeg blir så usikker at jeg bare tenker at det var nok luft:p
Håper jeg får kjenne det litt mer tydelig snart:D

Er 16+3
 
Er 18+2 og tror kaaanskje jeg har kjent noe to-tre ganger, men er absolutt ikke sikker på om det er den lille. :p Har morkaken foran, og da er det helt normalt å kjenne sent.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Kjenner ikke spark, men små bevegelser :) 16+3 i dag.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Back
Topp