ang spark

back to basic

Forumet er livet
VIP
var på flesland for nja over en uke siden, kom inn i resepsjonen og kjenner at noen "tar" meg på blæren... seriøst måtte så sykt på do då..
satt på flyet og var nødt å slutte å snakke for å bare "slappe" av i magen igjen nytt det jeg tror var et ganske godt spark..

når vi kom ned til tyrkia lå på magen for å bli smurt inn med solkrem og et nyttspark...
det er MYE liv i krabaten kjenner det sånn passe godt. og løper på do hver gang...

GØYALT... gubben sitter og surmuler for at jeg kjenenr ting han ikke kjenner... hahahahha....

Da er du heldig da, hvis du kjente liv allerede for en uke siden, så tydelig. Det er jo ganske tidlig med førstemann....

har ikke kjent siden de dagen hvor jeg var en del sliten og stresset etter reisen...

Moro [:D] Her har mannen kjent spark utenpå også [:)]

Gøy med spark [:)]
Det er nok ikke så lenge til mannen din kan kjenne det han heller, her har i alle fall mannen kjent det utenpå rundt 16/17 uker begge gangene [:)]

Hehe, så morsomt da. Er kosli når h*n tar kontakt[:D]  Om ikke lenge får mannen kjenne også.

har kjent spark utenpå de siste dagene..ser magen bevege seg å.. men desverre så er min kjære ute å reiser med jobben.. men når han kommer hjem, da skal han få kjenne den lille [:)]

koselig å begynne å kjenne spark
sambo har kjent de ett par ganger, men jeg vet ikke hvor mange ganger han har kjent og kjent, også kommer det ingen spark når han skal kjenne[8D]

Back
Topp