Ang spark og bevegelse

Min lå med hodet veldig langt ned i bekkenet på forrige ultralyd i uke 28+6, og på den tiden kjente jeg mest bevegelse i øvre del av magen. Nå føler jeg at jeg kjenner litt overalt. Men det er nok ikke så rart. På ultralyd kunne vi se at babyen tok føttene helt opp i ansiktet, så da er det jo ikke rart at man kjenner bevegelse lengre nede også :)

Min lå med hodet veldig langt ned i bekkenet på forrige ultralyd i uke 28+6, og på den tiden kjente jeg mest bevegelse i øvre del av magen. Nå føler jeg at jeg kjenner litt overalt. Men det er nok ikke så rart. På ultralyd kunne vi se at babyen tok føttene helt opp i ansiktet, så da er det jo ikke rart at man kjenner bevegelse lengre nede også :)
På de to siste ultralyd har lillemor ligget med hode ned og føttene framfor ansiktet :p Hun tok føttene ned et lite øyeblikk men da la hun seg i fosterstilling. Så det er nok derfor jeg kun kjenner bevegelse nederst i magen. Kan også kjenne spark langt inn og langt ned i magen. Nesten så hun sparker mot rumpa mi :D

Var hos jordmor i går, og da lå mini med hodet ned. :) Kjente en del, svært ubehagelig, dulting i nedre del av magen for et par dager siden, så det er mulig at mini snudde seg da ifølge jm. De siste dagene har jeg kjent mest oppe under ribbebeina. Enkelte ganger blir jeg nesten litt "uvel" av all dultingen til mini. Små svimmel og kvalm :P

Back
Topp