Ang soling!

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Jeg er blitt kjempe fin og brun framme, men er jo kritt hvit på baksiden av bena! Hjelp! Ikke lekkert! Har dere damer også 2 sider eller får dere solt dere på baksiden også? Trenger tips :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Snu solmadrassen/senga slik at den er vendt med tverrenden mot sola, legg deg på siden :)

Ellers så kan du alltids utføre aktiviteter ute, blir fortere brun der du har minst farge. Selv blir jeg så og si aldri brun, har holdt meg inne for varmen er så fæl nå :p

Har akkurat samme problemet her.. Og trollveitja sitt tips er veldig bra! :) Jeg har dog ingen solseng, og kan ikke ligge på bakken pga bekkenet, så her får jeg bare gå rundt å se teit ut :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Var på stranda og badet. Lekte med ungen vi hadde med oss. Å vips å hadde man fått farge på baksiden også :P men orker ikke legger meg i sola nå. Da blir jeg bare dårlig!

Desember 2014

Bruker App

Alt for varmt for grilling i år. Vifter og aircondition er mine bestevenner i år.

Venter på årets Julegave<3

Jeg klarer meg ute med den eletriske vifta på bånn guffe, men har prøvd å ligge på siden men det gjør så vondt i bekkenet i lengden! Har vurdert å kjøpe madrass å skjære hull i til magen!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har ikke det problemet, like hvit over hele meg ;) Har en hudtype som ikke kan bli brun, og pga det og hudkreftfaren med min lyse hudtype bruker jeg konsekvent solfaktor 50 eller 30, og holder meg mest i skyggen :P

Da jeg gikk med første så var det noen på mitt forum da som bruke en badering som de lå på. Så magen lå liksom i hullet :)

Ligger ikke i sola :-P men får farge da eg aldri er i ro ute. Går litt tur og leker med jenta.. så fargen kjem automatisk på begge sider ;-)

Men e det bra å være for lenge i sola for baby i magen i lengre perioder?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ligger ikke i sola :-P men får farge da eg aldri er i ro ute. Går litt tur og leker med jenta.. så fargen kjem automatisk på begge sider ;-)

Er nok bare faren for dehydrering og heteslag for oss, mens pigmenteringen er noe som ikke skader barnet, men som vi også skal være forsiktige med. Tullete setning :p

Er ute hele dagen, men mye i skyggen. Jeg tåler i utgangspunktet dårlig varme (selv når jeg ikke er gravid), men om jeg bader, går tur, klipper plen går det mye bedre enn å ligge og sole meg. Så lenge jeg er i aktivitet, så blir brunfargen jevn :)

Klarer ikke så godt å ligge på magen, synes ryggen er best å ligge på, spesielt om jeg skal lese :)
Så er ganske så bleik på ryggen og brun og fin på magen, haha

Lurer på det samme, for med forrige så gikk jeg høygravid på sommeren, og syns det var grusomt for min egen del å være ute i sola pga føle meg overopphetet og hodepine osv, men de få gangene jeg prøvde å sole meg litt, så ble det kjempemye sprelling i magen, føltes som hun prøvde å komme seg unna.. :-/ Har hørt at det ikke er farlig, men jeg tenker at hvis man selv føler seg utilpass i solsteiken er det kanskje kroppen som sier ifra?

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Brun og brun.... Mer hummerrød på venstre side og foran. Hvit som et laken bak :-p Stranden i Mange timer i dag og det sviiiir!!!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg klarer ikke ligge i ro å sole meg så lenge, så jeg er mest i aktivitet og bader/svømmer mye :) Blir også en del leking med minsten og andre barn rundt!! Blir da ganske brun jevnt over hele kroppen.

Lurer på det samme, for med forrige så gikk jeg høygravid på sommeren, og syns det var grusomt for min egen del å være ute i sola pga føle meg overopphetet og hodepine osv, men de få gangene jeg prøvde å sole meg litt, så ble det kjempemye sprelling i magen, føltes som hun prøvde å komme seg unna.. :-/ Har hørt at det ikke er farlig, men jeg tenker at hvis man selv føler seg utilpass i solsteiken er det kanskje kroppen som sier ifra?

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Ja sant ;-) eg pleier å sette seg slik at bena e i sola og magen i skyggen :-) evt overkroppned til puppa i sola..men liker å holde magen i skyggen av en eller anna grunn ;-)

Jeg ser ut som snøhvit uansett og fikser ikke varmen dette året :p

Jeg klarer heller ikke være ute i denne varmen.. Og jeg er i utganspunktet Tyrkiaelsker...
Jeg lurer faktisk på å heller ta litt solarium :-)
Ute nå, er det jo umennsklig å være :(
Skal visstnok ikke være farlig, selv med babymage, og vips brun på begge sider.. og da kan man jo heller ta kort tid :-)
Jada, jeg vet noen mener det er kreftfremkallende med solarium..

Back
Topp