ang slanking

*Ania*

Elsker forumet
hvis jeg skal slanke meg, hva anbefaler dere å gjøre da?
(bortsett fra trening.. det klarer jeg desverre ikke![&:])

kan du ikke gjøre noe form for fysisk aktivitet?

HUsk en gåtur hjelper også.

Øk aktivitetsnivået spis sunnere. (mindre fett og sukker)

Hvis man skal slanke seg må man innta mindre kalorier enn man forbruker. Det finnes forskjellige kalkulatorer på nett som regner ut dette for deg. Jeg er medlem i vektklubben på vgnett, så jeg får det gjennom der. Jeg ligger nå på ca 1500 kcal.
Vet ikke hvorfor du ikke kan trene, men en rask gåtur hjelper på det også. Kanskje du klarer det?

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

skal man slanke seg er man nesten nødt til å øke på aktivitetsnivået !

spise ofte og lite, mye grønt og mye vann ! + trening !

mja.. ideelt sett er det vel sånn.. men nå er jeg i en situasjon der trening og økt aktivitetsnivå er uaktuelt og nærmest umulig å få til for meg... er det da noen andre alternativer som kan fungere? [:)]

Det meste jeg kanskje kan klare er å gå en tur, men ikke noe særlig tempo egentlig.. blir veldig dårlig av det. Er ganske dårlig for tiden og trening/aktivitet gjør meg værre [:(] har veldig få timer med søvn i døgnet og omtrent ingenting sammenhengende...

Jeg hatt sittet meg 14 kg lettere jeg, slvfølgelig burde jeg trent også, men fornøyd alikevel jeg da[:)]

www.ketolyse.no

Anbefaler deg ketolyse, som er nevnt lenger opp. Da trenger du ikke å telle kalorier, men holde deg unna karbohydrater som mel, brød, ris, pasta, sukekr, poteter osv. Spis kjøtt, fisk, litt grønnsaker, salat, egg, bacon, kjøttpålegg osv [:)]

Ketolyse er jo en veldig "streng" kur. Men dersom du er motivert og har bra med selvdisiplin er nok den midt i blinken! HVis ikke kan du melde deg på Grete Roedekurs - vet om veldig mange som har rast ned i vekt med den kuren, uten å trene![:)] Der spiser du så og si hva du vil, (bortsett fra snop og brus) du må bare veie alt du spiser..[:)]

ORIGINAL: Miss lilla

ORIGINAL: *Ania*

da er du dømt om du ikke vil trene. da må du bare leve med vekta di[;)]
man skal spise sunn mat og trene. sånn er det bare. det er den enkleste måten.

eller du kan prøve trimform.no det koster flesk. men den gjør deg ikke slankere men pumper muskler og gjør at du får strammere body[;)]

funker her. men skal man bli kvitt fett, må man trene. gå turer eller jogge er bra nok[;)]

man er vel ikke dømt om man ikke kan trene. er faktisk noen som ikke kan det. og det må jo da kunne finnes andre måter. enkle rolige turer går bra for meg, men ikke stort mer enn det. Og når kroppen min ikke får mer enn noen få timer usammenhengende søvn, så sier det seg selv at det å gå en tur heller ikke alltid står øverst på menyen [;)] nå er jo ikke jeg overvektig eller noe som helst, men sliter litt med litt ekstra her og der etter graviditetene. men skal sjekke ut trimform! takk [:)]

ORIGINAL: Miss lilla

ORIGINAL: *Ania*

da er du dømt om du ikke vil trene. da må du bare leve med vekta di[;)]
man skal spise sunn mat og trene. sånn er det bare. det er den enkleste måten.

eller du kan prøve trimform.no det koster flesk. men den gjør deg ikke slankere men pumper muskler og gjør at du får strammere body[;)]

funker her. men skal man bli kvitt fett, må man trene. gå turer eller jogge er bra nok[;)]

Det er det dummeste jeg har hørt! Så klart man kan gå ned i vekt uten å trene. Så lenge man ikke spiser mer enn man forbrenner, går man ned i vekt. Trening gjør at man evt kan spise mer og forbrenne mer siden muskler forbrenner fett. Hvis ketolyse blir for strengt, kan lavkarbo være en løsning. Det funker for meg i alle fall. Lykke til!

Back
Topp