ang Simo Duo

Renate90

Blir kjent med forumet
Jeg kjøpte en splitter ny Simo Duo i september 2010, og understellet begynte raskt å ruste og det virket vaglete når jeg trilla. klaga på dette og fikk nytt understell i april 2011. meeen nå er det på nytt begynt å ruste og det har virket vaglete hele tiden og det knirker skikkelig når jeg er ute å triller. jeg vil rett og slett ikke ha denne vognen med så dårlig kvalitet og vil ha pengene tilbake, men har jeg rett til det ?

Ikke om du ikke har fulgt vedlikeholdsanbefalingene til Simo.

jeg har fulgt vedligeholdstipsene og vognen er kun lagret tørt og innendørs og har stått under tak når den har vært i bruk.

Jøss... Hvilket av understella har du?
Vi bytta fra kompakt til standard ganske kjapt da vi syntes det kompakte var bajs.

Vårt har ihvertfall ikke rusta, enda det har stått ute i både vind og vær

står den mye ute å blir våt så er det jo naturlig at den ruster... tviler på at du kan heve et kjøp på en vogn som er brukt i et helt år...

har simo duo kjøpt i 2007 og den har stått myyye ute i regn og den har rustet litt på kallesjen, men neste ingenting på understellet...

har det kompakte understellet.
denne vognen har knapt sett regn siden den har stått under tak.

Skal si du har vært uheldig. Har Simo selv og hadde det til største jenta og. Har ikke opplevd vogna som vinglete og har heller ikke hatt rust.

Tror nok ikke du får heve kjøpet, da de kan fikse samme feil 3ganger.

Nå er jo Simo kjent for å ha bra fjæringer på vogna som gir en god vuggefunksjon, er ikke det du opplever som vinglete da? At vogna har for god vuggefunksjon i forhold til hva du liker? Emmaljunga sine vogner er stivere på den måten.

Det du kan gjøre er å klage på rusten, få nytt understell og heller selge vogna på Finn. Da kan du bruke pengene å kjøpe deg ei anna vogn. Desverre må du da belage deg på å tape litt penger.

Vist ikke det er aktuelt så må du nok bare leve med vogna slik den er.

ønsker4mann skrev:
Skal si du har vært uheldig. Har Simo selv og hadde det til største jenta og. Har ikke opplevd vogna som vinglete og har heller ikke hatt rust.

Nå er jo Simo kjent for å ha bra fjæringer på vogna som gir en god vuggefunksjon, er ikke det du opplever som vinglete da? At vogna har for god vuggefunksjon i forhold til hva du liker? Emmaljunga sine vogner er stivere på den måten.

Det du kan gjøre er å klage på rusten, få nytt understell og heller selge vogna på Finn. Da kan du bruke pengene å kjøpe deg ei anna vogn. Desverre må du da belage deg på å tape litt penger.

Det er null fjæring på det kompakte understellet. Det er stivt og knirker og bråker. Husker det fra da vi hadde det i en mnd's tid :-S
Det standarde er en drøm i forhold!!

TS: Si at du vil bytte til standard understell! Det tar litt mer plass, men er utrolig stor forskjell på de to :)

kanskje jeg kan prøve ut det ja :) jeg er så fornøyd med både bagdelen og sportsdelen, er bare understellet som kødder med meg :S

Dramadama skrev:

ønsker4mann skrev:

Det er null fjæring på det kompakte understellet. Det er stivt og knirker og bråker. Husker det fra da vi hadde det i en mnd's tid :-S
Det standarde er en drøm i forhold!!

TS: Si at du vil bytte til standard understell! Det tar litt mer plass, men er utrolig stor forskjell på de to :)

Må signere denne. Det kompakte er helt stivt og vogna blir ubehagelig å trille. Standard understell tar ikke så veldig mye mer plass. Tar du av hjulene er det kun noen få centimeter i forskjell. Har jobbet med Simo siden 2008, og har aldri hatt klager på understellet. Har selv Simo m/standard, har stått mye ute i regn, men finnes ikke rust på det.

Back
Topp