Ang. Silvercross vogn...

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
Har ei god venninne som var helt opphengt i at hun skulle ha en sivlercross vogn...
Hun ville bruke den hun hadde hatt da hun var liten, ville bare sette den litt i stand først...

Et par mnd før terminen er pappa'en hennes på bossplassen med endel søppel....Og der står en silvercross pent plassert!
Den ser ut til å kunne være brukt i en kort periode, helt nydelig var den!
Han tar den selvsagt med seg[;)]

Han fant rett og slett en vogn som noen har KASTET til en verdi av 18.000 kr![&:][:D]
Den trengte de ikke å gjøre annen med enn å vaske litt av...

Var ikke lenge de fikk brukt den, for den var svææærrr og tung, og fantastisk lite praktisk![:D]
Men den var nydelig![:)][:)][;)]
Noen som er heldige rett og slett[8D]

ORIGINAL: chuki

så heldige de var da!!!
hvem er det som kaster en slik vogn? er jo galskap!!!![&:]

Ikke sant?![&:]
Vi ser for oss et bittert brudd hvor mannen bare lemper ut alt isammen....[&:][;)]
Neida, men man vet aldri..Kjøp og kast mentaliteten er jo helt på tryne hos noen[;)]

De kan umulig ha vist verdien av en slik vogn, for denne var som sagt, ikke gammel!

Oj, herregud.. det får`n si[;)]

Men.. 18.000?? Koster den virkelig sååå mye??

ORIGINAL: Fridasinmamma

Synes det var det jeg leste i en vogn tråd her...
Den koster ihvertfall 12.000 kr, for den er endel dyrere enn en vanlig vogn...[;)]
Dette er rolls roycen blandt vogner[:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ORIGINAL: Fridasinmamma

Synes det var det jeg leste i en vogn tråd her...
Den koster ihvertfall 12.000 kr, for den er endel dyrere enn en vanlig vogn...[;)]
Dette er rolls roycen blandt vogner[:D]

Link til barnashus med bilde av en slik vogn.....
Og prisen er stiv ja[8D]
http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=335&category_id=10&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410

Himmel å hav
Er jo helt nydelige vogner da
Jeg hadde en til nr to og tre men solgte den i vinter
Er avhengig av bil for å komme til og fra, og jeg har desverre ikke noe "lastebil"[:D]
Men uten tvil en utrolig super vogn, og selv om den er diger var den utrolig lett å trille
Kaste den.... jaja.. noen HAR for mye penger da

Back
Topp