Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I januar er det jo salg... Så det passer jo fint
Pleier det å være salg på vogner, bilstoler og sånn også da eller er det bare klær?
Samme her. Jeg vil heller handle nødvendige ting tidlig når jeg er best i form og heller bruke siste tiden på å nyte resten av svangerskapetVet ikke om jeg tør å vente så lenge med de store tingene.. Regner med at jeg bare vil bruke januar til å ruge, forhåpentlig ha alt på plass før jul. Men det er sikkert litt penger å spare på salget for de som vil/orker
Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Jeg skal flytte inn i nytt hus i desember + gjøre klart til jul. Kan ikke kjøpe store ting før vi flytter. Så da blir det januarVet ikke om jeg tør å vente så lenge med de store tingene.. Regner med at jeg bare vil bruke januar til å ruge, forhåpentlig ha alt på plass før jul. Men det er sikkert litt penger å spare på salget for de som vil/orker
Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Løpe fort i januar? Heh...der blir gubbens jobb kjenner jegPleier å være det ja. Sto i kø et år for å slippe inn i butikken og det var ville tilstander. .! Trodde sånt hørte USA til, men nei da. .billigste barnevognene gikk for 2000 kr. Men da skulle du løpe fort ;-)
app! Venter nr 315.02
Ja jeg må se det an litt. Fikk 3 uker før sist. Da ble det mamma og sambo sin jobb å ordne seng og madrass og diverseKjøper bilstol på jobben av sambo. Ellers blir alt handlet litt og littsist fikk jeg over 5 uker før tiden så kan ikke gamble på å kjøpe ting på salg
eneste er tripp trapp stol med newborn sete jeg kommer til å følge med på
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tar litt og litt. Venter første gull og må ha alt - bortsett frå vugge. Har min gamle ❤ Må jo ha masse ull og pleier vel ikkje å vera på januar salgOg dyrt er det og...
Mamma spanderer barnevogn (heldigvis!!!) og pappa skulle stå for litt (+ han pussar opp badet vårt og betalar for det før lillegull kjem
) kommande Oldemor blir nok gal ifølge kommande bestemor
![]()
Vi vurderer å ta ein tur til Tyskland eller noko for å kjøpe dyre ting billigare. Berre bilsete vi skal ha koster jo 4700kr (!!) i Norge!
Kvifor må det vera so dyrt?
Kjære vene, hva slags bilsete er det? Forgyldet?
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()
Skulle tru det ja!! HeheEr cybex sirona
Veldig dyrt, men best i test og tar mindre plass enn maxi cosi. Har ikkje mulighet å bytta bil og trenger eit som ikkje tar størst plass i forhold til lengden på gubben
![]()
Er det babysete? Fryktelig dyrt daMen billigere enn å bytte bil forsåvidt
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()