Ang shopping

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
I januar er det jo salg... Så det passer jo fint :)
Pleier det å være salg på vogner, bilstoler og sånn også da eller er det bare klær?

I januar er det jo salg... Så det passer jo fint :)
Pleier det å være salg på vogner, bilstoler og sånn også da eller er det bare klær?

Barnas hus osv pleier å selge ut fjorårets modeller billigere i januar. ;) Så ikke bare klær. :)

Vet ikke om jeg tør å vente så lenge med de store tingene.. Regner med at jeg bare vil bruke januar til å ruge, forhåpentlig ha alt på plass før jul. Men det er sikkert litt penger å spare på salget for de som vil/orker :)

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Pleier å være det ja. Sto i kø et år for å slippe inn i butikken og det var ville tilstander. .! Trodde sånt hørte USA til, men nei da. .:p billigste barnevognene gikk for 2000 kr. Men da skulle du løpe fort ;-)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Vet ikke om jeg tør å vente så lenge med de store tingene.. Regner med at jeg bare vil bruke januar til å ruge, forhåpentlig ha alt på plass før jul. Men det er sikkert litt penger å spare på salget for de som vil/orker :)

Taster fra mobilen
Samme her. Jeg vil heller handle nødvendige ting tidlig når jeg er best i form og heller bruke siste tiden på å nyte resten av svangerskapet:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Taster fra mobilen
Jeg skal flytte inn i nytt hus i desember + gjøre klart til jul. Kan ikke kjøpe store ting før vi flytter. Så da blir det januar :)

Det eneste dumme er at noen ting må kankje bestilles... Ikke alltid butikkene har akkurat det setet du skal ha eller i den fargen du vil ja. Hmmm... Ikke sikkert det jeg vil ha er på salg heller da

Pleier å være det ja. Sto i kø et år for å slippe inn i butikken og det var ville tilstander. .! Trodde sånt hørte USA til, men nei da. .:p billigste barnevognene gikk for 2000 kr. Men da skulle du løpe fort ;-)

app! Venter nr 3 :) 15.02
Løpe fort i januar? Heh...der blir gubbens jobb kjenner jeg ;)

Mange gode tilbud i desember også, både på Barnas Hus og Babyshop.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bilseter pleier å være 25% på Babyshop av og til. Neste gang det er tilbud skal jeg kjøpe hi-way sete til storesøster slik at babyen får babysetet.. (hun er 15mnd nå å sitter fortsatt fint i babysetet) :)
ønsket meg også sånn bilsetepose fra voksi..
jeg elsket name ut klær så blir å handle der på januarsalg..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Barnas hus pleier å ha kalender i desember hvor de har forskjellige ting på salg en og en dag, dvs vogner en dag, senger en dag osv. Litt kjipt å måtte kjøpe alt hver sin dag hvis man skal ha mye men sikkert en del å spare, ihvertfall hvis man har butikken i nærheten.

Kjøper bilstol på jobben av sambo. Ellers blir alt handlet litt og litt :-) sist fikk jeg over 5 uker før tiden så kan ikke gamble på å kjøpe ting på salg :-) eneste er tripp trapp stol med newborn sete jeg kommer til å følge med på :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøper bilstol på jobben av sambo. Ellers blir alt handlet litt og litt :-) sist fikk jeg over 5 uker før tiden så kan ikke gamble på å kjøpe ting på salg :-) eneste er tripp trapp stol med newborn sete jeg kommer til å følge med på :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja jeg må se det an litt. Fikk 3 uker før sist. Da ble det mamma og sambo sin jobb å ordne seng og madrass og diverse ;) funket fint det også hehe

kommer til å kjøpe etterhvert:-) vi skal ha søskenvogn og det kommer vel ikke på tilbud!Har simo duo-12 modell fra før også .Bilsete kjøper han,be safe sitt:-)

Tar litt og litt. Venter første gull og må ha alt - bortsett frå vugge. Har min gamle ❤ Må jo ha masse ull og pleier vel ikkje å vera på januar salg :P Og dyrt er det og...
Mamma spanderer barnevogn (heldigvis!!! :) ) og pappa skulle stå for litt (+ han pussar opp badet vårt og betalar for det før lillegull kjem :D ) kommande Oldemor blir nok gal ifølge kommande bestemor :P
Vi vurderer å ta ein tur til Tyskland eller noko for å kjøpe dyre ting billigare. Berre bilsete vi skal ha koster jo 4700kr (!!) i Norge!
Kvifor må det vera so dyrt?

Tar litt og litt. Venter første gull og må ha alt - bortsett frå vugge. Har min gamle ❤ Må jo ha masse ull og pleier vel ikkje å vera på januar salg :P Og dyrt er det og...
Mamma spanderer barnevogn (heldigvis!!! :) ) og pappa skulle stå for litt (+ han pussar opp badet vårt og betalar for det før lillegull kjem :D ) kommande Oldemor blir nok gal ifølge kommande bestemor :P
Vi vurderer å ta ein tur til Tyskland eller noko for å kjøpe dyre ting billigare. Berre bilsete vi skal ha koster jo 4700kr (!!) i Norge!
Kvifor må det vera so dyrt?

Kjære vene, hva slags bilsete er det? Forgyldet? :P

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

tipper cybex sirona... det er dyrt, men knall :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: EJ
Kjære vene, hva slags bilsete er det? Forgyldet? :P

Termin 26. februar <3

Skulle tru det ja!! Hehe :) Er cybex sirona :) Veldig dyrt, men best i test og tar mindre plass enn maxi cosi. Har ikkje mulighet å bytta bil og trenger eit som ikkje tar størst plass i forhold til lengden på gubben :P

Skulle tru det ja!! Hehe :) Er cybex sirona :) Veldig dyrt, men best i test og tar mindre plass enn maxi cosi. Har ikkje mulighet å bytta bil og trenger eit som ikkje tar størst plass i forhold til lengden på gubben :P

Er det babysete? Fryktelig dyrt da :P Men billigere enn å bytte bil forsåvidt :P

Termin 26. februar <3

Er det babysete? Fryktelig dyrt da :P Men billigere enn å bytte bil forsåvidt :P

Termin 26. februar <3

Er babysete ja, opp til 18 kilo. Kan vris 90 grader i basen slik at det er enklare å ta inn og ut. Dersom det blir dårleg med beinplass kan den vris 180 grader slik at den blir framoverlent. Det tar mindre plass enn andre bilseter og veger mindre - noko som er greitt da det kan bli veldig tungt å bære :)
Og ja, mykje billigare enn å bytte bil ;) I tillegg er dette første barne og vi skal ha ein til og vi kan bruke sete til nr 2 og :)
Som eit beløp å betale er det mykje pengar, men fordelt utover to barn blir det ikkje ille ;)

Back
Topp