Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er i uke 39 og symfysemålet mitt ligger på 32... har nettopp vært på vekstkontroll fordi de synes det er litt lite, men han er visst stor nok [:)] hodet ligger godt ned i bekkenet da...
Er 38+0 i dag og sf-målet er på 37 cm... Ligger godt over snittet, men fikk beskjed om at det skulle jeg ikke tenke på fordi snuppa ikke er nede i bekkenet som normalt nå, og da er magen litt større en snittet liksom...
Tror det er veldig individuelt... Jeg er ikke store jenta (høyden) og har derfor et høyere mål enn normalen... Blitt sjekka for diabetes og alle greier, men alt er så normalt så!
Jeg var helt lik med sønnen min for seks år siden og det bekymrer meg aldeles ikke. Han kom to uker på overtid og veide da 3880 gr. Noe stor da, men han ville veid ca. 3500 gr. om han ble født til tiden. Han var 51 cm lang.
Så, vi er forskjellige før et svangerskap, i et svangerskap og etter et svangerskap... Med noen likheter da, så klart... [;)]