Ang. senger!!!Noen anbefalinger?

SavnerBarn!

Elsker forumet
Noen som har noen senger å anbefale?? Ikke altfor dyre...
Har nå en seng på 160 som er ALTFOR smal... Også er vi ikke så tynne/lette noen av oss så den går ned på midten...(Som en U...)
Vet ikke helt om vi skal ha rammemadrass eller kjøpe en seng også madrasser oppi den...Og om de de har på Ikea og Jysk er bra nok f.eks? Eller må man over 10 000,- for å få en som er god??
Vil liksom ikke kjøpe en rådyr seng nå når vi snart får barn som hopper i senga og sånn...Og vil heller ha litt penger igjen til å kjøpe ordentlige ting og tang til en evt. baby!![;)]

Ikeasenger synker på midten ja...

Jysk vet jeg ikke noe om...

Men de "dyrere" sengene ER mye bedre. Bohus feks har gode senger. Bare legge ned forbud mot å hoppe i sengen [;)]

Jeg ville gått for kontinentalmadrass, springfjærmadrass og overmadrass. Om du ligger på siden og sover, må du ikke kjøpe fast madrass. Der brente jeg meg. Plages med rygg, så de anbefalte da fast madrass. Men de sa ikke at om man ligger på siden, må man ikke ha fast....

Okay.
Takk![:)]
Får jeg innom Jysk til uka...Og bohus...Har finne en men den kostet 13 000,-........Og det har vi ikke råd til uten å måtte ta opp lån...
Bar det at jeg får så vondt i ryggen av den vi har...Ligger mest på siden...
Er en sånn billig rammemadrass, vet ikke hvor den er kjøpt en gang...

IKEA-madrasser kan være gode - de var faktisk best-i-test i konkurranse med SVÆRT dyre og ekslusive senger!
Ellers vil jeg anbefale 2x90 madrasser og ikke rammemadrass - rammemadrass VIL synke på midten og da kan du ikke gjøre noe, de to 90-madrassene kan du snu innimellom slik at belastningen blir jevnt fordelt.
Så kjøper du en tykk, god overmadrass i stedet, slik at du ikke merker overgangen. [:)]

Dytter litt og ser om flere har tips å komme med![:)]
Men satser på at jeg finner det jeg leter etter på Jysk eller Ikea.

Men noen ide om hvilken vanlig seng man kan kjøpe som  IKKE knirker??

Back
Topp