Ang seng nr 2. *link*

Den kunne jeg så absolutt gått for selv! Ikke er den høy, så er ikke så vondt å ramle ut av den de første gangene heller. Broren min kjøpte sånn til gutta sine, og de er storfonøyd hvertfall![:)]

Godt å høre!! Dessuten ser det ut som det blir litt vanskelig å falle ut, da den er litt høy på sidene og:)

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Vi har valgt en mer nøytral seng. En seng han kan vokse mer med over lang tid.[:)]

Kan du utdype? Tenker du str? Eller form og farge?

ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Vi har valgt en mer nøytral seng. En seng han kan vokse mer med over lang tid.[:)]

Kan du utdype? Tenker du str? Eller form og farge?

Tipper hun mener mer at de kommer til et punkt hvor sånt ikke er så kult lenger...[:)]
Senga var kul den, men selv tenker jeg mer praktisk og nøytralt...

Det er jo en juniorseng, så uansett så må den byttes ut når han blir større. Om det er en seng som passer for gutten syntes jeg du skal gå for det.

Her fikk snuppa 90*200 seng i fjor, og hun ble veldig lita i den store senga. Skulle egentlig kjøpe en juniorseng, men kom over den helt perfekte senga[:D]

Grei nok den...Dyr til å ikke vare i mange år...Så jeg har mer sans for en vokse seng![:-]

Ei ville aldri kjøpt en sånn type seng når de går over fra sprinkelsenga![;)]

Ei tenker at neste seng ska vør ei som kan brukes i mange, mange år, derfor ville ei valgt ei nøytral vanlig seng!![:)]

Back
Topp