ang saltet mm....

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
sønnen min har total nekt for venstre pupp.. mormor ba meg smake på melken for å finne ut om den var salt eller søt på smak.. den smakte veldig salt. hva gjør jeg for å få tilbake den søte smaken så han vil begynne å ta puppen igjen? ser han har samme tendensene på høyre pupp også men ikke fullt så ille som med venstre! lurer også på hva som forårsaker dette? vet brystbettenelse og forstoppede melkekjertler kan få det til å bli sånn men tror ikke jeg har det nå.. hadde brystbettenelse for litt siden men det er først den siste uken det har vært total nekt.. hva gjør jeg?

ÅI det har jeg aldri opplevd eller hørt om :o
Jeg må følge med denne!

Smaken på MM kommer jo ut ifra hva du spiser selv... Kanskje du spiser for mye salt generelt?

smaken på mm kommer vel av hva du spiser? prøve å bli bevist på hvor mye salt du får i deg i løpet av dagen. er jo ganske så mye salt i ferdig produkter osv. så man får nok i seg en del mer salt enn man normalt tenker over

Melken smaker likt på begge bryst. Den kan variere ut fra hva du har spist men det er likt i begge. Da må det evt være at du har mer melk i det ene brystet som er produsert rett etter du har spist noe spesielt.

Dersom barnet sliter med å ta det ene kan det være at det er vondt å snu seg den veien. Sjekk hos kiropraktor og/eller manuellterapeut. Du kan prøve å legge barnet til i tvillingstilling på venstre bryst å se om det hjelper. Be ammehjelper eller hs se på ammestilling.

har vært til kiropraktor å han kan ikke finne noe forklaring på det.. prøver tvillingstilling også men nekter da også.. har byttet om kostholdet i det siste fra usunt til sunt så er ikke sånn kjempe mye salt som blir brukt da..

Back
Topp