x1x*mammantilprinsene*
Forumet er livet
noen som har hatt det?? jeg hadde det da jeg gikk på ungdomsskolen..ER når snart 21 år, og går enda på disse kontrollene for å se om tennene er fine..Jeg kan ærlig si at jeg har ikke vært flink å bruke disse platene på tennene så ofte som tannlegen ønsker..Av den enkle grunn pga jeg ikke kommer på det..Det er det siste jeg tenker på nå..Nå er vi snart midt i flytting, og jeg har mista platene mine..Har null peiling på hvor de er[&:] Hver gang jeg er på kontroll så får jeg "kjeft" av tannlegen at jeg må bruke de mer..Men jeg syns jeg har fine tenner nå jeg..Var på kontroll for et halvt år siden og da sa han hvis det ikke blir bedre til neste gang må han sette inn sånn stang bak tennene..Why?? kunne tro jeg hadde de skjeive og stygge tennene, men det har jeg langt ifra!! Sambo har værre, men han har fått godkjenning av tannlegen sin at han er ferdig med dette..
Jeg er rett å slett lei alt dette tullet nå!! vet jeg kunne gjort noe selv, med tanke på plantene, men alikavel..Hva bør jeg gjøre?? kan jeg ringe tannlegen å si at jeg vil bli ferdig med dette nå??
vet at det er jo slikt at foreldrene mine får igjen en hvis sum etter regulering, men skjer det om jeg må sette på stang??
OG hvor mye koster det?? herregud, jeg har andre ting å tenke på enn de tenna...(hadde det vært hull hadde det vært annerledes)[:@]
Jeg er rett å slett lei alt dette tullet nå!! vet jeg kunne gjort noe selv, med tanke på plantene, men alikavel..Hva bør jeg gjøre?? kan jeg ringe tannlegen å si at jeg vil bli ferdig med dette nå??
vet at det er jo slikt at foreldrene mine får igjen en hvis sum etter regulering, men skjer det om jeg må sette på stang??
OG hvor mye koster det?? herregud, jeg har andre ting å tenke på enn de tenna...(hadde det vært hull hadde det vært annerledes)[:@]