Ang regler for ukas bilde??

Ju9ta

Forumet er livet
Lurer på om vi kanskje kan legge til en regel til??

At bildene ikke skal redigeres på noe vis?? At bildet er som d er..

Hva sier dere?? Ikke alle som har sånne redigeringsprogram,eller kan noe me d for den saks skyld..[8D]

hmm.. hvordan redigering? a'la sånn signaturer?

gjelder det også å softe bildene, grått/hvitt, beige.... osv osv....hmmm...... synes d blir litt kjedelig jeg da[8|][8|][8|]

ORIGINAL: Gabriela

gjelder det også å softe bildene, grått/hvitt, beige.... osv osv....hmmm...... synes d blir litt kjedelig jeg da[8|][8|][8|]

vi kan vell redigere de slik at man ta bildet svart/hvitt..Men ikke noe mer syns jeg..[8|]

ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: Gabriela

vi kan vell redigere de slik at man ta bildet svart/hvitt..Men ikke noe mer syns jeg..[8|]

Enig.... men en kan vel få lov å beskjere med? eller??[:)][:)]

ORIGINAL: Tullas mamma

Er med på den, ja [;)]
Har ikke snøøøring på sånt [8|][:)]

[:)]

ORIGINAL: Linn1982

Enig!
Selv om redigeringsbildene deres er veldig fine! [:)]

[:)]

Men da legger jeg til en regel til da amng at bildet ikke skal redigeres på.. Kun over til svart/hvitt, og ikke noen annet??
Beskjære bildet vet jeg ikke? Men d er vel ikke direkte "juks" eller??

jeg også er enig med deg ju9ta..at vi kun kan redigere med svart/hvit eller med farge..ikke noe annet

syns vi skal kunne beskjære. Det er jo ikke like fint alltid å ha en ovn eller vaskemaskin osv i bakgrunnen. Det er jo bare for å få fokuset over på det som er viktig i bilde og kan da ikke på noen måte kalles juks.
Syns også det blir litt kjedelig med bare svart/hvitt, men synes det er helt greit at det skal være likt for alle [:D][:)] Så bare gjør det du!

Oki, kun svart/hvitt og beskjæring, ikke noe mer "fixing" på bildet enn d..[;)]

jepp god ide:)...
jeg kan NULL om redigering så:P...

Oppdatert med ny regel..[;)]

har tenkt på akkuratt det samme!
er heeeeeelt enig [:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

har tenkt på akkuratt det samme!
er heeeeeelt enig [:)]

Jepp helt enig!

Kul signatur du har LMM [:D]

Back