Ang pumping

ibojenta

Glad i forumet
Har dere noen gang pumpet dere åå gitt det på flaske?

Altså om dere vil sove en natt, at kjæresten står opp å mater lille på natten? Vet liksom ikke om hun ikke blir å ta puppen igjen da, når hun har fått smaken på flasken?

Noen som har erfaring?

ORIGINAL: ibojenta

Har dere noen gang pumpet dere åå gitt det på flaske?

Altså om dere vil sove en natt, at kjæresten står opp å mater lille på natten? Vet liksom ikke om hun ikke blir å ta puppen igjen da, når hun har fått smaken på flasken?

Noen som har erfaring?
Nå fikk min flaske allerede på sykehuset da siden han ville ha mat, men melken var ikke igang.. Men med begge har jeg gitt mme i tilegg til mm siden min melk ikke er nok.. De har sugd like bra på pupp, flaske og smokk [:)]

ja hun tar sutt også :) er bare så redd hun ikke ska ta puppen, men kan vel prøve[;)] en gang skader vel ikke [:D]

Jeg hadde en sønn som nektet å spise av flaske, 9 mnd med total mamma avhengighet[:'(]. Tvillingene fikk bare morsmelk på flaske, ble aldri introdusert til puppen. Er usikker på hva jeg skal denne gangen, men heller mot pumping nå også. Jeg har lyst til å ha litt frihet også har jeg lyst til at pappaen også skal ha mulighet til å bidra[:D]

I allefall så går det greit for noen å kombinere, mens hos andre så sliter de med det. Men en gang i blant bør jo gå bra og hun vil ha flaske da[;)]

Back
Topp