Ang pumping... Igjen

Lucy79

Forelsket i forumet
Jeg bare lurte på noe: Dere som klarerå pumpe ut over 100 ml og mye mer enn det.... Hvilken pumpe har dere?

Selv har jeg Avent sin manuelle pumpe, og med den får jeg ut maks 40 ml på ett bryst. Og da har jeg holdt på en stund med stopp og start på nytt igjen...... Men når jeg ikke får ut en dråpe mer med pumpen, tar vekk pumpen og heller klemmer med fingrene, ja da kommer det plutselig melk.....

Kan bli hysterisk sur når man holder på, begynner jo å spekulere i om det eksisterer melk i det hele tatt i puppene mine. Pumper meg egentlig ikke til vanlig, men synes det er litt kjekt å ha litt ekstra stående i kjøleskapet til "Just in case" For jeg tror jeg har bra med melk, men tydeligvs ikke når jeg pumper meg [:@]

Jeg har funnet ut at vist jeg til å begynne med når utdrivningen er maks så holder jeg helt til spruten stopper, så kommer det ganske mye... Har også avent sin! Og det kan være lurt å ta noen opphold iblant, bare en pasue på 30 sek gjør underverker og likedan bytte "stilling" på pumpa.. Altså ta den av og sett den på litt annerledes..

Kan irritere meg grønn på den pumpa av og til jeg og... [:'(][:'(][:'(] Har Avent sin manuelle pumpe jeg og, og kan pumpe og pumpe uten at det kommer noe, og så stoppe opp litt og så plutselig kommer det en god sprut, så stopper det igjen..bytter stilling, ny sprut, stopper opp igjen osv...og sånn holder det på.. Begynner nesten å lure på om jeg "pumper feil"!? Men nå har jeg lite melk om dagen da, og jeg har tidligere klart å pumpe ut mye mer enn det jeg klarer nå, så HÅPER det tar seg opp igjen etterhvert [:)]

Ja, er akkurat samme greia her og. Må ta en pause på pumpingen, så starte på nytt, bytte stilling og hele greia om og om igjen. Og med min tålmodighet som er minus 20 går det vanligvis ganske dårlig..... [:@] Jeg tror som sagt at jeg har nok melk til Vilde da hu virker som en fornøyd og veldig våken unge med gode tissebleier og avføring hver dag. Men må ærlig innrømme at jeg vurderer å kjøpe Avent sin elektriske pumpe da jeg har en følelse på at den vil funke mye bedre på meg.... 

Back
Topp