Ang prampack (vogn+bilstol) igjen...

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Snakket med sas nå, og spurte om både bilstol og vogn er gratis, noe det ikke er om hun skal ha en koffert med klær osv. Så spurte jeg om jeg får plass til både vogn og bilstol i prampacken så blir det bare EN kolli, da kan hun ha en koffert til gratis. Får til svar at det kan de ikke garantere, EN kolli er vel EN klolli?!?! De kan ikke dele opp prampacken til TO kollier bare fordi det er to ting oppi?? [&:]

Er det ett kolli, så er det ett kolli og ikke to.. Men jeg tviler egentlig på at du får både bilstol vogn i prampacken... [&:]

Tviler på at de åpner pram packen din og sjekker hva som er oppi. Har aldri hatt bilstol i prampack, så vet ikke om det passer... Men når vi reiser med pram pack har vi vogna full av ting og tang :)

Du får garantert ikke bilstol + vogn i prampacken :p

Men når vi flyr sender vi vogn og bilstol gratis, men det er gjennom Norwegian da. Og da pakker vi Oliver sine klær i vår koffert/bag :)

ORIGINAL: lillebebis

Du får garantert ikke bilstol + vogn i prampacken :p

Men når vi flyr sender vi vogn og bilstol gratis, men det er gjennom Norwegian da. Og da pakker vi Oliver sine klær i vår koffert/bag :)

Jeg ville ha gjort som lillebebis sier.... send stolen som babyens bagasje, og ha klærne i din koffert eller i vogna i pram packen.

Vi fikk trille + bilstol i prampacken når jeg reiste med vesla i forrige uke [:)]Ellers bruker jeg å stappe vogna full av bleier etc for å utnytte mest mulig plass [8D]

Det er vel bare aa pröve paa forhaand om det er plass. De sjekker nok ikke prampacken, det har jeg aldri vaert bort i i hvert fall. Men det kan jo hende det er en max kg-grense. Det er det paa Ryanair i hvert fall (men det er jo typisk Ryanair da). I teorien er jo en barnevogn en barnevogn og ikke barnevogn pluss en hel haug med andre ting. Men i prakisis er det nok annerledes iom at prampackene ikke sjekkes. [;)]

Takk for svar. Vet ikke om jeg får plass men kommer til å sjekke om det går, går sikkert ikke med simoen men har jo to andre mindre vogner. Mener det stod at begge var gratis, og da trodde jeg hun fikk ha med koffert i tillegg. I og med det er mye klær som skal med må hun ha egen koffert. Men vi har jo mulighet til å leie bilstol så er ikke krise, tenkte bare å forhøre meg litt [8D]

Back
Topp