Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sorland
Poteten får en annen smak og konsistens når den blir fryst. Har selv ikke prøvd så kan ikke si om det stemmer, men er mange som har prøvd som sier det så da må det jo nesten stemme.
Har du prøvd å bytte merke på middagen?....her vil han ikke ha noe fra nestle sine middager, men Hipp er veldig nam.
ORIGINAL: Pirisjura
Poteten får en annen smak og konsistens når den blir fryst. Har selv ikke prøvd så kan ikke si om det stemmer, men er mange som har prøvd som sier det så da må det jo nesten stemme.
Har du prøvd å bytte merke på middagen?....her vil han ikke ha noe fra nestle sine middager, men Hipp er veldig nam.
Har bare prøvd nestle sin, får prøve hipp å se om det faller bedre i smak [:D]
ORIGINAL: Pirisjura
Har bare prøvd nestle sin, får prøve hipp å se om det faller bedre i smak [:D]
ORIGINAL: Bambling
Jeg fryser ned gulrotmos, blomkålpure, brokkolipure og most kokt kyllingfilet. Så koker jeg potet samme dag jeg skal lage middag og blander det sammen da, så slipper man å lage hele middagen fra bunn hver gang [:)]
ORIGINAL: Felice
Jeg har fryst potet og synes ikke den ble noe dårligere hverken på smak eller konsistens. Mulig det er forskjell fra potetsort til potetsort ?
ORIGINAL: pingri
ORIGINAL: Felice
Jeg har fryst potet og synes ikke den ble noe dårligere hverken på smak eller konsistens. Mulig det er forskjell fra potetsort til potetsort ?
Kva sort brukte du og likte minien det?