Ang planleggingsdag og samvær

oktober08

Glad i forumet
Den 17 Sept er det planleggingsdag i Bhg, bf jobber natt til fredag og er hjemme kl 0700. til vanlig blir jo hun hentet i bhg når han står opp... menne, hva blir riktig? å la han ta seg av hun fra det passer meg,( må evt på jobb den dagen før han har stått opp) eller vente til han har våknet....[8D] hvem sitt problem?
 
Hmmmm.. vanskelig den der... Vi hadde det samme her om dagen.. da det var planleggingsdag.. jeg skulle normalt ha levert snuppa i barnehagen kl 09..og han hentet henne kl 16-17 tiden...

Vi gjorde det sånn at jeg leverte henne hos han kl 13.. Vi hadde begge fri.. så det gikk ann å gjøre det sånn..

Men strengt tatt så er det jo egentlig hans problem.. synes jeg da..
 
ja strengt tatt er det hannes problem... ser på kalenderen at alle planleggingsdagene er hannes dager =P .. utenom den i juni, så vi må jo finne utav det... men om eg må jobbe er jo saken grei, da leverer eg hun hos han. for eg lar ikke vær å jobbe en dag for han har vært på nattejobb... han har klart å døgne den før, så da ska han jaggu få klare det no å...men har svært lite godt forhold til hverandre no, så blir vel en diskusjon![:@]
 
Back
Topp